نهنگ های بیت کوین بسیار فعال بوده اند در چند روز گذشته با ادامه داد و ستد کریپتو زیر 68000 دلار. قابل ذکر است، داده‌های زنجیره‌ای روند انباشتگی را در میان نهنگ‌های بیت‌کوین نشان می‌دهد، با حملات بزرگ این ارز دیجیتال، صرافی‌های کریپتو را به کیف پول‌های خصوصی رها می‌کند. به نظر می‌رسد این نقل و انتقالات عظیم، توجه تعدادی از سرمایه‌گذاران را برانگیخته است که مراقب هستند، زیرا این الگوی انباشت به افزایش قیمت در آینده اشاره می‌کند.

بر اساس پست‌های مختلف توسط ردیاب تراکنش‌های نهنگ، Whale Alerts، نهنگ‌های بیت‌کوین اخیراً ۲.۳ میلیارد دلار بیت کوین در مدت ۲۴ ساعت انتقال داده‌اند که نشان‌دهنده احساسات صعودی آنهاست. به طور مشابه، علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال اخیراً فاش کرد که بیش از 25000 بیت کوین به ارزش تقریباً 1.60 میلیارد دلار به آدرس‌های انباشته منتقل شده است.

افزایش قیمت سیگنال انباشت نهنگ بیت کوین در پیش است

بیت کوین تا حد زیادی دارد زیر 69000 دلار معامله شد از 15 مارس، تلاش برای به دست آوردن مجدد شتابی که شاهد آن بودیم تیراندازی بیش از 70000 دلار اوایل ماه. جالب توجه است که بیت کوین در هفته گذشته به 61766 دلار سقوط کرد که نشان دهنده کاهش 16 درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود است.

در همین حال، ETF های بیت کوین را شناسایی کنید شاهد خروجی های ثابتی بودیم در طول هفته که توسط GBTC Grayscale و جریان های ضعیف به IBIT BlackRock و FBTC Fidelity رهبری شد. این کاهش برای سرمایه گذاران بسیار نگران کننده شد زیرا نشان دهنده احساسات صعودی پیرامون بیت کوین بود ممکن است بالاخره به پایان برسد

با این حال، داده های زنجیره ای اکنون داستان متفاوتی از احساسات صعودی قوی نهنگ های بیت کوین را بیان می کند. داده‌های Whale Alerts نشان می‌دهد که مقادیر زیادی از BTC از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارج می‌شوند که یکی از آنها انتقال 8136 بیت کوین به ارزش 517 میلیون دلار است. از کوین بیس به یک کیف پول خصوصی جدید مدت کوتاهی بعد، 8172 بیت کوین به ارزش 519 میلیون دلار از کوین بیس منتقل شدند به یک کیف پول خصوصی جدید دیگر. نکته جالب این است که هشدارهای مختلف از ردیاب نهنگ در 22 مارس به ارزش 2.3 میلیارد دلار بیت کوین به مبادلات ارز دیجیتال و از مبادلات ارزی اضافه کرد.

علی مارتینز، تحلیلگر، خاطرنشان کرد که این نقل و انتقالات بالغ بر 1.6 میلیارد دلار به آدرس های انباشت اضافه شده است که بزرگترین جریان ورودی تا کنون در سال جاری است.

مطابق با داده های کریپتوQuantاین روند انباشته باعث شده است که ذخایر بیت کوین در صرافی ها از 21 مارس روند نزولی داشته باشد. در زمان نگارش این مقاله، ذخیره صرافی بیت کوین 1.98 میلیون BTC است.

اساساً، انباشت نهنگ تمایل دارد که تعادل را در میان معامله‌گران دیگر به سمت صعودی تغییر دهد. اصول پیرامون بیت کوین مانند نصف شدن آینده به رشد قیمت در آینده نزدیک اشاره دارد. آن را به یک زمان ایده آل تبدیل می کند برای سرمایه گذاران خود را در موقعیت قرار دهند در بازار.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 67478 دلار معامله می شود. یک سطح قیمت مهم برای تماشا 69000 دلار است. اگر بیت کوین بالاتر از این سطح مقاومت بشکند، آن را می تواند به افزایش بیشتر ادامه دهد با روند انباشت

BTC price at $67,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از GoBankingRates، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر