داده‌های زنجیره‌ای اخیر انتقال 456 میلیون توکن DOGE را به صرافی ارز دیجیتال Coinbase نشان می‌دهد. هجوم معاملات نهنگ دوج کوین در صرافی های مختلف در 24 ساعت گذشته. این قیمت DOGE در هفت روز گذشته علیرغم افزایش قیمت در میان سایر میم کوین ها، عمدتاً زیر سطح قیمت 0.165 دلار معامله شده است. با این حال، به نظر می رسد که این رویدادهای اخیر انتقال نهنگ ها منجر به دیدگاه نزولی نسبت به DOGE شده است. نقل و انتقالات از این نوع به یک صرافی ارز دیجیتال نشان می‌دهد که نهنگ‌ها آماده فروش کیف‌های خود هستند که خطر سقوط قیمت DOGE را به دنبال دارد.

نهنگ ها 456 میلیون DOGE را به ارز دیجیتال منتقل می کنند

Whale Alerts، یک ردیاب تراکنش نهنگ ارز دیجیتال شده، موارد مختلفی را نشان داده است نمونه هایی از معاملات نهنگ در ساعات اخیر در میان این تراکنش ها، انتقال 456.83 میلیون توکن DOGE به ارزش 68.7 میلیون دلار به صرافی محبوب ارز دیجیتال Coinbase است. جالب اینجاست که انتقال DOGE در دو مسابقه 228 میلیونی DOGE به Coinbase انجام شد که هر کدام بیش از 34 میلیون دلار ارزش داشت.

مطالب مرتبط: اقتصاددان مشهور فاش می کند که اگر بیت کوین نتواند 60000 دلار را نگه دارد چه اتفاقی می افتد

با این حال، با توجه به ارسال سریع این تراکنش ها، ماهیت حرکت آنها به کنترل آنها توسط همان نهنگ اشاره دارد.

نگاهی بیشتر به دو آدرس نهنگ درگیر، “DFBx6m” و “DCTpBb” نشان داد که آنها دیگر هیچ توکنی در زمان نوشتن ندارند. این به این ایده که نقل و انتقالات به قصد فروش توکن ها انجام شده است، اعتبار بیشتری می بخشد.

قابل ذکر است، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که هر دو آدرس از سال گذشته توکن‌های DOGE خود را نگه داشته‌اند، با توجه به اینکه آخرین ورودی DOGE در 1 نوامبر 2023 رخ داده است. در این مدت، قیمت Dogecoin در حدود 0.068 دلار معامله می‌شد. شایان ذکر است که DOGE از آن زمان تاکنون بیش از 120 درصد افزایش قیمت داشته است و دارایی ها را به سود قابل توجهی رسانده است.

آینده Dogecoin چیست؟

در زمان نوشتن این مقاله، DOGE با قیمت 0.1511 دلار معامله می شود. کریپتو پس از شکست قابل توجهی در هفته گذشته به بالای 0.164 دلار اکنون در مسیر اصلاح قرار دارد. حرکت اخیر نزدیک به نیم میلیارد Dogecoin نشان می دهد که نوسانات عمده قیمت می تواند در افق باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که رالی اخیر DOGE با شتاب گرفتن سایر آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها متوقف شده است.

در حالی که DOGE در حال حاضر 0.64 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است، Shiba Inu، PEPE، Dogwifhat و FLOKI با 13.8٪، 47.5٪ و 32.5٪ در بازه زمانی مشابه رشد کرده اند.

پیش بینی آینده DOGE دشوار است. مانند هر میم کوین، Dogecoin به شدت حدس و گمان باقی می ماند. قیمت آن همچنان بی ثبات است و به شدت تحت تأثیر تبلیغات و رسانه های اجتماعی است. به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، DOGE می تواند به رها کردن ادامه دهیددر کوتاه مدت سایر تحلیلگران نسبت به DOGE خوش بین هستند، حتی علی مارتینز، تحلیلگر پیش بینی یک تجمع به علامت قیمت 1 دلار

DOGE price falls below $0.15 | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoinist، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر