شیبا اینو او به طور مداوم موفق شده است در هفته گذشته در میان کشمکش‌های مداوم بین گاوها و خرس‌ها به بالای 0.000021 دلار معامله کند. داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده برخی حرکت‌های جدی نهنگ در این دوره با تریلیون‌ها SHIB است داخل و خارج از مبادلات.

قیمت SHIB در اوایل هفته نسبت به فروش طولانی مدت در هفته قبل کاهش یافت. با گذشت هفته، همه چیز شروع شد تبدیل به اقدام صعودی در طول تعطیلات آخر هفته تا مقاومت کمی کمتر از 0.000028 دلار. جالب توجه است، داده‌های تراکنش زنجیره‌ای از نهنگ‌ها نشان می‌دهد که دارندگان اصلی تریلیون‌ها SHIB را در آخر هفته جابه‌جا کرده‌اند، با 3.19 تریلیون حرکت SHIB در 24 ساعت گذشته.

داده های اخیر زنجیره ای فعالیت بزرگ نهنگ SHIB را نشان می دهد

مطابق با داخل TheBlock's داده‌های حجم تراکنش‌های بزرگ، تعداد تراکنش‌های شیبا اینو بیش از 100000 دلار در هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است و ارزش معاملات بیش از 100000 دلار به 661.5 میلیون دلار رسیده است. تنها در 19 آوریل، تراکنش های SHIB در این گروه به 6.36 تریلیون SHIB به ارزش 144.76 میلیون دلار رسید. معاملات بزرگ در 24 ساعت گذشته به ویژه به 3.19 تریلیون SHIB به ارزش 82.49 میلیون دلار رسید.

با این همه SHIB در حال حرکت، سوال بزرگ این است که این نهنگ ها نشانه های خود را به کجا می فرستند. جالب اینجاست که داده‌های زنجیره‌ای تراکنش‌های بزرگی را نشان می‌دهد که شامل یک حرکت رفت و برگشت به داخل و خارج از مبادلات است که نشان‌دهنده احساسات متفاوت از سوی دارندگان بزرگ است. آ معامله قابل توجه شامل انتقال 100 میلیارد توکن SHIB به یک صرافی ارز دیجیتال در روز یکشنبه بود. گمانه‌زنی‌های سرمایه‌گذاران این است که این می‌تواند یک فروش بالقوه از نهنگ باشد، که نشان می‌دهد احتمال کاهش قیمت در کوتاه‌مدت وجود دارد.

این برای دارندگان شیبا اینو چه معنایی دارد؟

برای سرمایه گذاران متوسط ​​SHIB، فعالیت نهنگ می تواند امیدوار کننده و نگران کننده باشد. در حالی که دارندگان و تراکنش‌های بزرگ‌تر ممکن است نشان‌دهنده علاقه رو به رشد جریان اصلی و پذیرش توکن باشد، حرکت آنها نیز می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت دارد. هنگامی که نهنگ ها از مبادلات انباشته می شوند، شیبا اینو از حرکت مثبت قیمت برخوردار است. با این حال، حرکت به سمت مبادلات، مانند مورد معامله 100 میلیارد SHIB در روز یکشنبه، حاکی از فروش است.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.00002726 دلار معامله می شود که 6.65 درصد از 0.00002556 در 12 ساعت گذشته افزایش یافته است. شیبا اینو نیز در بازه زمانی هفت روزه 16 درصد افزایش یافته است و در راه است جابجایی کاردانو در رتبه بندی ارزش بازار

اقدام قیمت SHIB در این هفته باید پر از عمل باشد همانطور که هفته پیش می رود، گاوها اکنون مقاومت 0.000028 دلاری را دوباره آزمایش می کنند. با توجه به IntoTheBlock's “In/Out Of The Money” متریک6.62 تریلیون توکن SHIB در این سطح قیمت خریداری شد و 28760 آدرس در انتظار کسب سود بودند. شکست بیش از این سطح قیمت نشان دهنده سطوح مقاومت بیشتر در 0.000029 دلار و 0.000030 دلار است.

SHIB price at $0.000026 | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از The News کریپتو، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر