نهنگ های XRP بالاترین درصد عرضه را در 2 ماه دارند

  • نهنگ های ریپل (XRP) که بین 1 میلیون تا 10 میلیون XRP دارند، در حال انباشتگی شدید بوده اند.
  • این به دنبال اعلامیه اخیر مدیرعامل ریپل است.
  • در اخبار مرتبط، قیمت XRP در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است.

ریپل (XRP) نهنگ هایی که بین 1 تا 10 میلیون XRP دارند، در حال انباشتگی شدید بوده اند. این نهنگ ها در حال حاضر بالاترین درصد عرضه دارایی خود را در دو ماه گذشته دارند، که آنها را با 6.12٪ از کل XRP، فعال ترین ردیف دارندگان غیر مبادله ای می کند.

XRP همچنین فشار ناشی از سقوط اخیر بازار کریپتو را احساس کرد زیرا قیمت آن بیش از 50 درصد در دو ماه گذشته اصلاح شد. با این حال، اعلامیه اخیر مدیر عامل ریپل، براد گارلینگ هاوس، باعث ایجاد محرک تجمعی در نهنگ های XRP شده است.

در مصاحبه ای با CNBC، مدیرعامل در داووس سوئیس اعلام کرد که پس از پایان شکایت طولانی مدت Ripple-SEC، راه اندازی IPO را بررسی خواهند کرد.

در زمان نگارش این مقاله، XRP در فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال CoinMarketCap از نظر ارزش بازار در رتبه ششم قرار دارد. در قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 2.54% زیان داشته است و به 0.3981 دلار رسیده است. ارزش کل بازار این سکه نیز 19.32 میلیارد دلار است.

با وجود کاهش قیمت، حجم معاملات روزانه XRP 18.99٪ افزایش یافته است. کل حجم معاملات 24 ساعته بیش از 1.6 میلیارد دلار است.

ریپل در برابر اتریوم تقویت می شود
ریپل در برابر اتریوم تقویت می شود، منبع: CoinMarketCap

با نگاهی به عکس فوری CoinMarketCap، XRP اندکی در برابر ETH 0.99٪ تقویت شده است. این در حالی است که در 24 ساعت گذشته 1.85 درصد در برابر BTC ضعیف شده است. قیمت فعلی XRP نیز به پایین‌ترین حد روزانه خود یعنی 0.3968 دلار نزدیک‌تر است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر