XRP می‌تواند در کوتاه‌مدت به اصلاح قیمت ادامه دهد، زیرا اقدامات اخیر قیمت آن را در برابر سطح مقاومت 0.5 دلار افزایش داده است. داده‌های زنجیره‌ای نیز ردیفی از تراکنش‌های نهنگ‌های این ارز دیجیتال را در ۲۴ ساعت گذشته نشان داده است، اما آیا آنها در XRP صعودی هستند یا نزولی؟ این معاملات بزرگ ترکیبی از هر دو بوده اند، اگرچه حجم معاملات هر تراکنش می تواند به جای صعودی بودن آنها را نزولی نشان دهد.

نهنگ های XRP در حال حرکت

تراکنش‌های بزرگ XRP، که اغلب نشان‌دهنده‌ی فعالیت نهنگ‌ها هستند، اخیراً افزایش یافته‌اند. XRP در چند هفته گذشته شاهد برخی حرکات بزرگ نهنگ بوده است که به احساسات نزولی در میان بازیگران بزرگ در میان اصلاح قیمت ارز دیجیتال در هفت روز گذشته اشاره دارد. با این حال، در حالی که برخی از این نقل و انتقالات بزرگ برای فروش بالقوه وارد صرافی‌های ارز دیجیتال می‌شوند، برخی نیز کیف پول‌های ناشناس هستند که مقادیر زیادی توکن را از صرافی‌های کریپتو به کیف پول‌های خصوصی منتقل می‌کنند.

ردیاب تراکنش‌های نهنگ، هشدار نهنگ‌ها در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) مواردی از تراکنش‌های عظیم را در 16 آوریل منتشر کرد. اولین معامله قابل توجه انتقال 158 میلیون توکن به ارزش 77 میلیون دلار از یک کیف پول خصوصی به صرافی ارز دیجیتال Binance بود. این انتقال گسترده به بورس، نشانه‌های نگران‌کننده‌ای را برای دارندگانی که امیدوار به بازگشت از حرکت نزولی به افزایش قیمت بودند، شعله‌ور کرد. به همین ترتیب، انتقال وجود داشت از 28.9 میلیون XRP به ارزش 14.2 میلیون دلار در Bitstamp.

از سوی دیگر، Whale Alerts همچنین خروج XRP از بایننس به کیف پول های خصوصی را نشان داد. به ویژه، ردیاب به انتقال 100 میلیون XRP به ارزش حدود 48 میلیون دلار به کیف پول های خصوصی اشاره کرد. این نقل و انتقالات با سه انتقال در جانشینی سریع، با هر انتقال 33.33 میلیون XRP به ارزش 16.2 میلیون دلار.

جالب اینجاست که ردیاب همچنین به جابجایی مقادیر زیادی توکن در 15 آوریل اشاره کرد. به طور کلی، 457 میلیون XRP به ارزش بیش از 234 میلیون دلار به صرافی‌های ارز دیجیتال Bithumb، Bitvavo و Bitstamp منتقل شد. را بزرگترین معامله انتقال 390 میلیون توکن به ارزش 201 میلیون دلار به Bithumb بود.

آینده آلت کوین چیست؟

معاملات نهنگ در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم هستند. قیمت‌ها می‌توانند در هر زمان به شدت نوسان داشته باشند اقدامات چند بازیکن بزرگ. برای سرمایه گذاران معمولی XRP، این نقل و انتقالات نهنگ نوسانات و عدم قطعیت در قیمت فعلی XRP را برجسته می کند. در عین حال، حرکت آنها به سمت مبادلات ارز دیجیتال نزولی است و آنها نگاهی اجمالی به سرمایه گذاران می دهند. مسیر قیمت آلتکوین در کوتاه مدت.

در زمان نگارش این مقاله، XRP با قیمت 0.4986 دلار معامله می شود. اگرچه در حال حاضر 1.79 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، اما به نظر می رسد XRP پس از رسیدن دوباره به 0.5 دلار معکوس شده است. آلت کوین است هنوز در اصلاح قیمت در بازه زمانی بزرگتر، همانطور که هست در حال حاضر پایین است به ترتیب 18 و 20 درصد در هفت و 30 روز گذشته.

به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، XRP قرار است به یک راهپیمایی عظیم برود به 22 دلار. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان معتقدند که قیمت آلتکوین پس از آن افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه خواهد کرد نصف شدن بعدی بیت کوین.

Price struggles to find support tat $0.49 | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از اخبار بیت کوین، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر