نوسانات یکی از ویژگی های بیت کوین است که می تواند به راحتی موضع سرمایه گذاران را تغییر دهد. برای برخی، یک حرکت نزولی نشان دهنده دوره انباشت و گسترش گسترده دارایی های آنها خواهد بود. از سوی دیگر، برخی از آنها متحمل ضررهای قابل توجهی از طریق ریزش خواهند شد.

بیت کوین در حال حرکت نزولی بوده است زیرا طی چند روز پس از رسیدن به مرز 40000 دلار، به کمترین قیمت ماهانه خود یعنی 39000 دلار رسیده است. اگرچه بسیاری از مردم انتظار داشتند که قیمت بیت کوین برای چند روز روند نزولی را نشان دهد، اما وقایع خلاف آن را ثابت کردند.

بیت کوین با رفتن به منطقه 37 تا 40 هزار به تدریج یک تور نزولی را در پیش گرفته است. این شیب اخیر به برخی از نهنگ ها این فرصت را داده است که خریدهای گسترده ای از توکن انجام دهند.

مطالب مرتبط | ترک‌های جوان در تلاش برای بحث در مورد مقررات ارز دیجیتال خود را خجالت می‌کشند

مینکیو وو، تحلیلگر فنی کریپتوQuant، اظهار داشت حجم قابل توجهی از سکه ها از طریق صرافی های نقدی در طول فروش بیت کوین خارج شد.

او به احتمال خرید نهنگ‌ها مقدار قابل‌توجهی بیت‌کوین اشاره کرد، زیرا اندازه خروجی تنها می‌تواند از طریق بررسی 10 خروجی اصلی BTC صرافی‌ها انجام شود.

تحلیلگر کل حرکت قیمت بیت کوین را توضیح می دهد

به گفته وو، علامت 37 تا 40 هزار به عنوان محدوده قیمت بیت کوین در مرحله انباشت بحرانی کریپتو است. این حرکت مدت‌هاست که در مارس 2022 آغاز شده است. همچنین، وو به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که دارایی‌های خود را حفظ کنند یا در صورت امکان، نزول‌های بیشتری را خریداری کنند.

قیمت بیت کوین به شدت افزایش یافته است | منبع: BTCUSD در TradingView

در گذشته که مواردی از سنبله وجود داشته است حجم خروجی، مقدار قابل توجهی از BTC از طریق صرافی ها خارج شده است. با این حال، با افزایش قیمت کریپتو، یک تغییر ناگهانی در فروش بازار اتفاق افتاد.

رویدادهای اخیر از الگوی مشابهی پیروی کرده اند زیرا بیت کوین با حرکت به منطقه 41 هزار دلاری تمام ضررهای خود را به دست آورد.

علاوه بر این، وو توضیح داد که بیت کوین از سه ماهه چهارم سال 2020 به زیر سطح حمایت 200 MA رسیده است. این بدان معناست که بیت کوین انباشته پول هوشمند بیشتری خواهد داشت.

وو در نمودار خود الگوی فرورفتن بیت کوین را در منطقه پایین و افزایش و علاقه خرید بعدی آن را نشان داد.

مطالب مرتبط | Conquering Terrain: Terra’s Stablecoin UST اکنون سومین ارز دیجیتال بزرگ است

درست مانند بیت کوین که روند نزولی خود را نشان داده است، این اقدام منعکس کننده وضعیت کلی بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال است. علاوه بر بیت کوین، اتریوم با پایین آمدن از سطح 3 هزار دلاری خود افت قابل توجهی را نشان داده است. همچنین، سایر آلتکوین های برجسته در حرکت قیمت به سمت جنوب کنار گذاشته نمی شوند.

خوشبختانه، به نظر می رسد که کل بازار کریپتو در یک حرکت بازیابی صعودی از امروز در حال افزایش است. اتریوم به منطقه 3000 دلاری خود بازگشته است و BNB در سطح 400 دلار است. سایر آلتکوین ها در مسیر بهبود روند بسته شدن خود را دنبال می کنند.

Featured image from Pexels, charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر