نوآوری در رمپ های روی فیات می تواند بر هزینه های گران قیمت کارت های ارز دیجیتال غلبه کند

فناوری‌های غیرمتمرکز نقشی مهم در جذب سرمایه‌گذاران جدید به اکوسیستم کریپتو و Web3 دارند.

حضور در کریپتو به معنای داشتن دیدگاهی هوشمندانه نسبت به پول است. ما می دانیم که بیت کوین (بیت کوین) آینده است، هم به عنوان ذخیره ارزش و هم به عنوان وسیله پرداخت، به عنوان راه حل های لایه 2 مانند شبکه رعد و برق شروع به شکوفا شدن بنابراین، بسیار مهم است که هر کاربر ارز دیجیتال مطمئن شود که همیشه رقابتی ترین قیمت را برای هر سرویس به دست می آورد. در حالی که میلیون‌ها کاربر کریپتو با استفاده از کارت نقدی یا اعتباری فیات را به کریپتو تبدیل می‌کنند، این به هیچ وجه انتخاب کم‌هزینه‌ای نیست.

پرداخت پیش رو: تبدیل فیات به کریپتو

با توجه برای The Motley Fool، افرادی که از کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه خرید ارزهای دیجیتال استفاده می کنند، ممکن است مشمول حداقل 7 درصد هزینه اضافی شوند. به عنوان مثال، اگر قرار بود با استفاده از کارت اعتباری 1000 دلار بیت کوین بخرید، می توانید تا 70 دلار کارمزد بپردازید، اگر صادرکننده کارت شما این تراکنش را به عنوان پیش پرداخت نقدی تلقی کند، علاوه بر کارمزدها و هزینه های پردازش استاندارد.

در حالی که ارزهای ارز دیجیتال شده در سطح جهانی قابل دسترسی هستند، یکی از بزرگترین موانع برای پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال، پذیرش دارایی‌های دیجیتال نیست، بلکه پل زدن بین دنیای ارزهای دیجیتال و فیات است. عدم انجام این کار به این معنی است که اکثر افراد فاقد ابزارهای مورد نیاز برای تعامل با ارزهای دیجیتال هستند یا با هزینه های گزافی در تعامل با اکوسیستم مواجه شده اند.

یک سرمایه‌گذار یا کاربر ارز دیجیتال می‌تواند طیف گسترده‌ای از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را انجام دهد که هر کدام ساختار هزینه‌های خاص خود را دارند. هزینه هر تراکنش ارز دیجیتال خاص می‌تواند به طور منظم و در کوتاه‌مدت تغییر کند، به این معنی که کاربران باید در بررسی این هزینه‌ها کوشا باشند – اقدامی که زمان‌بر و کمتر از حد ایده‌آل در هنگام جابجایی سریع در موقعیت‌های مختلف است.

ما در عصری زندگی می‌کنیم که به اصطلاح خدمات و برنامه‌های کاربردی فین‌تک مخرب، مانند اپلیکیشن خدمات بانکداری دیجیتال Revolut، یک تجربه بانکی یکپارچه ایجاد می‌کنند. با این حال، وقتی صحبت از تبدیل فیات به ارز دیجیتال به میان می‌آید، کاربران تحت تأثیر راه‌حل‌های گران‌قیمتی قرار می‌گیرند که بیشتر شبیه به پول نقد در کازینو است تا خرید پول در آینده.

مربوط: «قبلاً هرگز با ارزهای دیجیتال پول نپرداخته‌ام»: چگونه دارایی‌های دیجیتال در میان یک جنگ تفاوت ایجاد می‌کنند

صرافی‌ها با هزینه‌های رمپ مبارزه می‌کنند

صرافی هایی مانند Bitfinex در حال ثبیت راه حل های نوآورانه در پلتفرم های خود هستند تا تبدیل فیات به کریپتو را ارزان و کارآمد کنند. Bitfinex با همکاری OpenPayd، ارائه‌دهنده دیجیتالی راه‌حل‌های بانکی و پرداخت، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ارز فیات را از حساب بانکی خود به پلتفرم Bitfinex با هزینه تنها 50 سنت یورو برای هر تراکنش منتقل کنند. در حال حاضر، این سرویس فقط با یورو در دسترس است، اما صرافی قصد دارد آن را برای سایر ارزهای دیجیتال اصلی نیز عرضه کند.

صرافی‌های دیگر نیز با راه‌اندازی ابزارهای توسعه نرم‌افزاری که به کیف پول‌های خودسرپرستی مانند MetaMask این امکان را می‌دهد تا به کاربران راهی جدید برای خرید یا انتقال ارزهای دیجیتال به کیف پول ارائه دهند، تلاش می‌کنند تا خرید کریپتو را کم‌هزینه‌تر کنند. هدف از این کار ساده‌سازی تجربه ورود به Web3 برای کاربران و کاهش هزینه‌هایی است که کاربران هنگام انتقال موجودی‌های ارز دیجیتال موجود از حساب‌های خود به کیف پول/DAPP خودسرپرست با استفاده از این نوع خدمات جدید متحمل می‌شوند.

مربوط: دعوتی آشکار از زنان برای پیوستن به جنبش Web3

کاهش هزینه سوار شدن با جایگزینی ریل های قدیمی

با ظهور وب 3 و ارزهای دیجیتال، نتیجه این نوآوری ها در پرداخت ها ممکن است به خوبی سال 2017 را تایید کند. پیش بینی که دوران کارت های اعتباری ممکن است به پایان برسد. راه‌حل‌های عمده پرداخت و ارائه‌دهندگان خدمات مانند FIS و BCB Group نیز در کنار استارت‌آپ‌های جوان‌تر مانند Fireblocks راه‌حل‌های جدید فیات به کریپتو را ابداع می‌کنند تا شبکه‌های تسویه فوری بین ارزهای محلی و استیبل کوین‌ها را معرفی کنند. این نوآوری‌های جدید احتمالاً زیرساخت‌های قدیمی پرداخت‌ها را روی سر خود قرار می‌دهند، زیرا راه‌حل‌های جدیدی برای همه کسب‌وکارهایی که قرار است در دهه‌های آینده به یک شکل یا آن‌گونه ارزهای دیجیتال را لمس کنند، در دسترس قرار می‌گیرد.

از آنجایی که پول خرده‌فروشی و سازمانی همچنان به بازارهای ارزهای دیجیتال انباشته می‌شود، تقریباً هر شرکت بزرگی چشمش به ساده‌سازی تجربه ورود و ایمن‌تر، در دسترس‌تر و فوری‌تر کردن پرداخت‌های ارز دیجیتال شده است. با انجام این کار، این شرکت‌ها هزینه‌های پیش رو کسب‌وکارها را کاهش می‌دهند که می‌توانند پس‌انداز را به مشتریان منتقل کنند. دریافت کارمزدهای بالا فقط برای انتقال ارز فیات به داخل و خارج از اکوسیستم کریپتو یک مقاومت غیر ضروری برای سرمایه گذاران است. رمپ‌های داخل و خارج فیات که صرافی‌ها از آن استفاده می‌کنند، نقش مهم در جذب سرمایه‌گذاران جدید به اکوسیستم کریپتو و Web3 دارند.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا بیانگر دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

پائولو آردوینو در ابتدای سال 2015 به Bitfinex پیوست و اکنون به عنوان مدیر ارشد فناوری آن فعالیت می کند. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم کامپیوتر جنوا در سال 2008، او به عنوان محقق برای یک پروژه نظامی با تمرکز بر شبکه های در دسترس، خودبازیابی و ارز دیجیتال شروع به کار کرد. پائولو که به امور مالی علاقه مند بود، در سال 2010 شروع به توسعه برنامه های کاربردی مرتبط با مالی کرد و در اواخر سال 2013 Fincluster را تأسیس کرد. با حمایت دو دور سرمایه گذاری مالی، Fincluster یک پلت فرم وب پیشرفته، مدرن و در دسترس ارائه کرد که به مشتریان مختلف با قابلیت های سفارشی سازی خدمات ارائه می کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس