نوازندگان-در مقابل-برچسب-های ضبط-مشکل-حل شد

  • Vuzec یک استارت آپ بلاک چین موسیقی است که هدف آن آزادسازی صنعت موسیقی است.
  • این اولین بازار غیرمتمرکز را برای هنرمندان در سراسر جهان ایجاد می کند تا از آلبوم های خود به عنوان “سهام” درآمد کسب کنند.
  • هدف نوآوری Vuzec ایجاد یک پلت فرم در دسترس و تبدیل شدن به یک نام شناخته شده است.

درآمد جهانی موسیقی 25.9 میلیارد دلار گزارش شده است 2021بالاترین میزان در این قرن بوده است. با وجود این، صنعت موسیقی، یا به طور خاص، هنرمندان این صنعت همچنان به مبارزه ادامه می دهند. برای شروع، بودجه، جدا از ممانعت از آزادی های خلاق و غیره، دغدغه اصلی بوده است.

از آن زمان تاکنون راه‌حل‌های متعددی برای رفع مشکل دائمی بین هنرمندان و شرکت‌های ضبط به کار گرفته شده است، اما پس از مدت کوتاهی شکست خورده است. نتیجه این است که مجرای خلاقیت محدودی برای هنرمندان ایجاد می‌شود و از مالکیت آثار واقعی خود چشم پوشی می‌کنند.

ووزک یک استارت آپ موسیقی بلاک چین است که حق امتیاز را از DSPها، ناشران و PRO جمع آوری می کند و آنها را بین صاحبان سهام آلبوم یک هنرمند – طرفداران، سرمایه گذاران، و مردمی که به آنها کمک کردند تا برای آلبوم خود سرمایه جمع کنند و سهامی خاص داشته باشند، دوباره توزیع می کند.

ماموریت ما ساده، اما مهم است – رهایی صنعت موسیقی.

این اولین بازار غیرمتمرکز برای هنرمندان در سراسر جهان است که از آلبوم‌های خود به عنوان «سهم» درآمد کسب می‌کنند و به مردم اجازه می‌دهند آن‌ها را به عنوان توکن خریداری کنند. این تضمین می کند که خود هنرمندان از درآمدزایی سود می برند و طرفداران و دنبال کنندگان آنها در ازای آن چیزی دریافت می کنند.

با افزایش اخیر NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) به‌صورت آنلاین، بسیاری از شخصیت‌های مشهور علاقه بلندپروازانه‌ای برای تهیه و همکاری با آن‌ها نشان داده‌اند. از سال 2021، اسنوپ داگ مجموعه ای از مجموعه های NFT خود را راه اندازی کرده بود، از جمله یک بازی متاورس در جعبه شنی، و خیلی بیشتر.

به جرات می‌توان گفت که بین هنرمندانی که می‌خواهند موسیقی آزادانه بسازند و شرکت‌هایی که هدفشان کسب سود «شیر» هستند، این شکاف فقط بیشتر می‌شود. هنرمندان امروزی نسبت به این گونه بدرفتاری ها محتاط هستند و به دنبال راه حل های جدیدی برای نگرانی های مبرم مذکور هستند. Vuzec برای اصلاح این نگرانی ها وارد عمل می شود و هدف آن انقلابی کردن صنعت موسیقی است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر