نکاتی برای مطالبه ضرر مالیاتی با خدمات درآمد داخلی ایالات متحده

با سقوط بازار از صخره، ضررهای زیادی برای مطالبه مالیات شما وجود خواهد داشت، درست است؟ خوب، اجازه دهید آن را با جزئیات تجزیه کنیم.

نوسانات ارز دیجیتال اعصاب خردکن است و ممکن است هنوز تمام نشده باشد. این آشفتگی ممکن است باعث شود که سرمایه‌گذاران کریپتو و کسب‌وکارهای مرتبط با کریپتو نسبت به زمانی که به نظر می‌رسید قیمت‌ها همیشه در حال افزایش است، مشتاق کمتری داشته باشند. با سقوط بازار از صخره، ضررهای زیادی برای مطالبه مالیات شما وجود خواهد داشت، درست است؟ لازم نیست. از آنجایی که دلارهای ایالات متحده شما در دنیای دیجیتال تکان می‌خورند، ارزش این را دارد که بپرسید آیا آبلیموی وجود دارد که بتوانید با ادعای زیان مالیات‌های خود تهیه کنید.

ابتدا از منظر مالیاتی بپرسید چه اتفاقی افتاده است. اگر معامله می‌کنید و سودهای مالیاتی بزرگی به دست می‌آورید، اما پس از آن کف به پایان می‌رسد، ابتدا در نظر بگیرید که آیا می‌توانید برای سودهایی که در سال جاری ایجاد کرده‌اید، مالیات خود را بپردازید. مالیات ها سالانه هستند و عموماً بر اساس یک سال تقویمی هستند، مگر اینکه شما به طور مناسب دیگری را انتخاب کرده باشید. با این پیشنهاد شروع کنید که هر بار که یک ارز دیجیتال را با پول نقد، ارز دیجیتال دیگر یا برای کالا یا خدمات می فروشید یا مبادله می کنید، این تراکنش یک رویداد مشمول مالیات در نظر گرفته می شود.

این نتیجه صدای شلیک سرویس درآمد داخلی ایالات متحده است که در سراسر جهان شنیده می شود اطلاعیه 2014-21 زمانی که IRS اعلام کرد که ارز دیجیتال دارایی برای اهداف مالیاتی است. نه ارز، نه اوراق بهادار، بلکه دارایی، بنابراین اکثر معاملات به این معنی است که IRS از شما می خواهد سود یا زیان را گزارش دهید.

مربوط: چیزهایی که باید بدانید (و ترس) در مورد گزارش مالیات ارز دیجیتال جدید IRS

قبل از سال 2018، بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو ادعا می کردند که مبادلات کریپتو به کریپتو معاف از مالیات هستند. اما این استدلال بر اساس ماده 1031 قانون مالیات بود. این استدلال خوبی بود، بسته به واقعیت ها و گزارش. اما این استدلال از سال 2018 از بین رفت. بخش 1031 کد مالیاتی اکنون می گوید که فقط در مورد مبادله املاک و مستغلات اعمال می شود.

IRS در حال بررسی برخی از مالیات دهندگان ارز دیجیتال قبل از سال 2018 است و تا کنون، به نظر می رسد که استدلال 1031 را حتی قبل از سال 2018 دوست نداشته باشد. IRS حتی یک دستورالعمل منتشر کرده است که می گوید مبادلات ارز دیجیتال معاف از مالیات کار نمی کنند. اگر سازمان امور مالیاتی تا این حد آن را پیش برد، ممکن است به یک پرونده قضایی برای حل آن نیاز داشته باشیم. پس از همه، این فقط برای سال 2017 و سال های قبل اعمال می شود، بنابراین اهمیت آن در حال کاهش است.

اما صرف نظر از اینکه آیا از ارز دیجیتال برای پرداخت پول به کسی، مبادله کریپتو یا فروش مستقیم آن استفاده می‌کنید، سود یا ضرر دارید؟ برای اکثر افراد، سود یا زیان بر اساس مبنای (آنچه برای کریپتو پرداخت کرده‌اید)، مدت نگهداری و قیمتی که ارز دیجیتال در آن فروخته شده یا مبادله شده، مشمول سود یا زیان سرمایه کوتاه‌مدت یا بلندمدت است. با این حال، برخی افراد ممکن است سود یا زیان معمولی داشته باشند، و این موضوع ارزش بازنگری دارد. آیا به عنوان یک تجارت با ارزهای دیجیتال معامله می کنید؟

مربوط: افسانه های عمده مالیاتی در مورد ارزهای دیجیتال از بین رفت

اکثر سرمایه گذاران در صورت خرید و نگه داشتن بیش از یک سال، نرخ سود سرمایه بلندمدت را می خواهند. با این حال، درمان درآمد معمولی می تواند برای برخی، حداقل برای زیان، مفید باشد. معامله‌گران اوراق بهادار می‌توانند بر اساس کد مالیاتی، بخش 475 را انتخاب کنند، اما آیا این برای ارزهای دیجیتال کار می‌کند؟ معلوم نیست. برای واجد شرایط بودن، باید استدلال کرد که ارز دیجیتال اوراق بهادار یا کالا است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده استدلال کرده است که برخی از ارزهای ارز دیجیتال شده اوراق بهادار هستند و ممکن است استدلال هایی نیز برای مشخص کردن کالاها وجود داشته باشد. حداقل در برخی موارد ارزش بررسی را دارد. با این حال، علاوه بر ایجاد موقعیتی مبنی بر اینکه ارز دیجیتال یک کالای امنیتی یا کالایی است، باید واجد شرایط یک معامله گر باشید تا بتوانید یک انتخابات بازار به بازار انجام دهید. اینکه آیا فعالیت‌های یک فرد «تجارت» به‌جای «سرمایه‌گذاری» را تشکیل می‌دهد، موضوعی مهم در تعیین اینکه آیا فرد واجد شرایط شرکت در انتخابات بازار به بازار است یا خیر است.

IRS جزئیاتی را در مورد اینکه چه کسی معامله‌گر است فهرست می‌کند، که معمولاً با حجم بالا و نگهداری کوتاه‌مدت مشخص می‌شود، اگرچه گاهی اوقات سرمایه‌گذاری و معاملات ممکن است تقریباً مشابه به نظر برسند.

اگر معلوم شد که ارزهای دیجیتال واجد شرایط بازار به بازار هستند و در صورت واجد شرایط بودن و انتخاب آن، می‌توانید در آخرین روز کاری سال، اوراق بهادار یا کالاهای خود را برای بازاریابی علامت‌گذاری کنید. هر سود یا زیان درآمد معمولی و سود نیز خواهد بود. یک مزیت این خواهد بود که فرآیند دست و پا گیر ردیابی تاریخ و زمانی که هر کریپتو به دست آمده و شناسایی کریپتویی که فروخته اید لازم نباشد.

برای اکثر مردم، این انتخابات، اگر در دسترس باشد، احتمالاً هیچ معنایی نخواهد داشت، اما مانند بسیاری از موارد دیگر در دنیای مالیات ارز دیجیتال، بسیاری از موارد نامشخص است. در گذشته، برخی کاهش‌ها در ارزش کریپتو را «سقوط فلش» می‌نامیدند، رویدادی در بازارهای اوراق بهادار الکترونیکی که در آن خروج سفارش‌های سهام به سرعت کاهش قیمت‌ها را تشدید می‌کند و سپس به سرعت بهبود می‌یابد. در مورد سهام، SEC در 10 ژوئن 2010 به تصویب قوانینی برای توقف خودکار معاملات سهام در S&P 500 که قیمت آنها در هر دوره پنج دقیقه ای بیش از 10 درصد تغییر می کند، رأی داد.

دستور توقف ضرر به کارگزار دستور می دهد تا در صورتی که سهام به قیمت مشخصی رسید، به بهترین قیمت موجود بفروشد. برخی از افراد از همین ایده در مورد کریپتو استفاده می کنند. برخی حتی می خواهند ارز دیجیتال را پس از فروش دوباره بخرند، و با کریپتو، می توانید این کار را انجام دهید. در مقابل، با سهام، قوانین فروش شستشو وجود دارد که فروش (برای ایجاد ضرر) و بازخرید سهام را در عرض 30 روز محدود می کند. هیچ قانون فروش شستشو برای کریپتو وجود ندارد، بنابراین می‌توانید کریپتو خود را بفروشید و بدون یک دوره انتظار 30 روزه آن را دوباره بخرید.

این مقاله برای اهداف اطلاعات عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی تلقی شود.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

رابرت دبلیو وود یک وکیل مالیاتی است که به نمایندگی از مشتریان در سراسر جهان از دفتر Wood LLP در سانفرانسیسکو، جایی که او یک شریک مدیریت است. او نویسنده کتاب های مالیاتی متعددی است و اغلب در مورد مالیات برای فوربس، یادداشت های مالیاتی و سایر نشریات می نویسد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس