نکات مهم اجلاس هفته بلاک چین در پاریس 2022

  • شهر پاریس هفته گذشته میزبان اجلاس دو روزه هفته بلاک چین بود.
  • این رویداد شاهد شرکت رهبران صنعت و بیش از 3000 علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال بود.
  • همچنین نظراتی از CZ، Brad Garlinghouse و Paolo Ardoino ارائه شد.

شهر پاریس هفته گذشته میزبان اجلاس دو روزه هفته بلاک چین بود. این رویداد شاهد شرکت رهبران صنعت و بیش از 3000 علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال بود. همچنین نظراتی از CZ، Brad Garlinghouse و Paolo Ardoino در مورد موضوعاتی مانند مقررات کریپتو، SEC طرح دعوی قضایی و پذیرش دارایی دیجیتال در اروپا

اگر این رویداد را از دست دادید، در اینجا برخی از مهمترین نکات این رویداد وجود دارد.

هنگام ایراد سخنرانی افتتاحیه روی صحنه، مدیر عامل بایننس CZ، اعلام کرد که از طریق مشارکت با انکوباتور 100 میلیون یورو در شرکت های راه اندازی فرانسوی در فضای Web3 سرمایه گذاری خواهد کرد، Station F. CZ همچنین احساس خود را در مورد موقعیت منحصر به فرد فرانسه برای تبدیل شدن به هاب ارزهای دیجیتال اروپایی به اشتراک گذاشت.

دومین نکته برجسته این رویداد، آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether است که فاش کرد ارز دیجیتال برنامه های پذیرش برای شهر طرفدار ارز دیجیتال لوگانو. این به دنبال اعلام لوگانو در ماه مارس مبنی بر پذیرش بیت کوین و تتر به عنوان ارز قانونی واقعی در مشارکت با تتر است.

لارنس تان، مدیر توسعه کسب‌وکار بای‌بیت، زمانی که ارزیابی خود را از چشم‌انداز امنیتی مالی غیرمتمرکز به اشتراک گذاشت، به حلقه برجسته رویداد اضافه کرد. وی بیان کرد که اکثر موارد نقض امنیتی در این فضا را می توان به چهار آسیب پذیری اصلی نسبت داد: به خطر انداختن مهم مدیر، نقص کدگذاری، حملات وام فلش و کشش فرش.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل خوش بینی خود را در مورد پرونده جاری ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار در این رویداد به اشتراک گذاشت.

آخرین نکته برجسته در این حلقه، نیکلاس کری، بنیانگذار Blockchain.com است که از فرصت استفاده کرده و دهه گذشته در فضای ارزهای دیجیتال را بررسی می کند. کری در مورد تعدادی از موضوعات از جمله چشم انداز دموکراسی که بلاک چین القا می کند، و همچنین اینکه چگونه بلاک چین به اینترنت جدیدی منجر می شود که مردم را در سطح جهانی توانمند می کند، بحث کرد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر