نیفتی نیوز: با اسنوپ رشد کنید – و آیا توییت دورسی بی ارزش است یا بی ارزش؟

اولین توییتی که در توییتر ارسال شد به یک NFT تبدیل شد و توسط بنیانگذار جک دورسی به قیمت 2.9 میلیون دلار فروخته شد، اما در حراج فعلی حدود یک درصد از آن را به دست آورده است.

توکن غیرقابل تعویض (NFT) اولین توییت ساخته شده در توییتر توسط بنیانگذار جک دورسی در حال حاضر در تلاش است تا پیشنهادی حتی 1 درصد از قیمت فروش خود در سال گذشته را به خود جلب کند.

در «توییت پیدایش» نمادین به قیمت 1630 اتر فروخته شد (ETH) به ارزش 2.9 میلیون دلار حدود یک سال پیش در 22 مارس 2021. بالاترین پیشنهاد فعلی برای این اقدام برای حراج آن 10.3 ETH به ارزش حدود 31739 دلار در NFT است. بازار دریای آزاد.

توکن غیرقابل تعویض (NFT) اولین توییت ساخته شده در توییتر توسط بنیانگذار جک دورسی در حال حاضر در تلاش است تا پیشنهادی حتی 1 درصد از قیمت حراج سال گذشته خود را جلب کند.

توییت پیدایش که توسط بنیانگذار جک دورسی در توییتر ساخته شده است.

صاحب آن، بنیانگذار Bridge Oracle، سینا استاوی امیدوار بود که این توییت حداقل 50 میلیون دلار درآمد داشته باشد که نیمی از آن را پس از بسته شدن حراج در توییتی در 7 آوریل به خیریه اهدا خواهد کرد.

به نظر می رسد استاوی مقدار پولی را که توییت به ازای آن به فروش می رساند، به شدت بیش از حد تخمین زده است. زمانی که او در ابتدا این کالا را در OpenSea فهرست کرد، بالاترین قیمت پیشنهادی حدود 277 دلار بود. در حال حاضر، میانگین پیشنهادی حدود 8731 دلار است.

علاقه کم به این بخش از تاریخچه رسانه های اجتماعی ممکن است نشانه ای از کاهش عمومی کف در صنعت کریپتو باشد. اگرچه حجم معاملات NFT در ماه گذشته افزایش یافته است، اما همچنان ادامه دارد به دور از اوج های تاریخ. حجم بیت کوین (بیت کوین، ETH و در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) نیز کاهش یافته اند.

استفاده از هنر NFT برای حمایت از پناهندگان اوکراینی

چهار هنرمند اوکراینی مقیم سیدنی از محبوبیت هنر دیجیتال به شکل NFT برای کمک به بیش از پنج میلیون پناهنده از این کشور درگیر استفاده می کنند.

کمپین OpenYourHeart امیدوار است حداقل 5 میلیون دلار از فروش چهار NFT با نسخه محدود و از کمک های مالی ETH به Habitat for Humanity، یک سازمان خیریه خانه سازی، جمع آوری کند. این اثر هنری در حراجی 5 می فروخته خواهد شد.

یکی از هنرمندان کوارتت، اولنا ویگوفسکا، احساس می کند که این حراج راهی به او می دهد تا به دوستان و خانواده اش در کشورش کمک کند.

دوستان و اقوام من هنوز در اوکراین هستند و هر فرصتی برای کمک به آنها ارزشمند است.

هنر NFT به سوی نور اثر پناهنده اوکراینی تتیانا کولودنکو.

در میان چهار آثار از هنر سه نقاشی و یک عکس خواهد بود که به شدت رنگ های آبی و زرد را مانند پرچم ملی اوکراین در خود جای داده است. حراج به صورت آنلاین برگزار می شود و گالری در استرالیا است.

اولین تیم WNBA که NFT صادر کرد

تیم نیویورک لیبرتی WNBA بیست و ششمین فصل خود را در لیگ با افت NFT آغاز خواهد کرد تا به مناسبت جشن افتتاحیه خانه خود در برابر کانکتیکات سان در 7 می.

در مجموعه از 400 NFT قبل از زمان بازی ساخته می شود و هر کدام به قیمت 50 دلار در Polygon فروخته می شود. با خرید بلیط بازی و قرار دادن آدرس کیف پول خود در لیست سفید تا اول ماه مه، NFT را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. قیمت بلیط از 55 دلار شروع می شود.

هر NFT یک بطری لاک ناخن شماره دار در حال چرخش را به تصویر می کشد که می گوید از درب بازکن خانه برای تیم است.

OKcoin برای راه اندازی یک بازار NFT

صرافی کریپتو OKcoin قرار است بازار NFT خود را راه اندازی کند که می گوید کارمزد صفر خواهد داشت و هیچ محدودیتی در حق امتیازی که سازندگان می توانند در خریدهای ثانویه کسب کنند، نخواهد داشت.

هانگ فن، مدیر عامل OKcoin اعلام کرد بازار در 19 آوریل اعلام شد و گفت که صرافی یک مجموعه انحصاری NFT را حذف خواهد کرد که اعضای لیست انتظار اولین کرک را دریافت خواهند کرد.

فونگ با برداشتن سقف حق امتیاز پدیدآورندگان، گفت که این بازار به سازندگان با NFTها قدرت بیشتری می‌دهد، همانطور که فناوری بلاک چین آزادی مالی را با ارزهای دیجیتال تقویت می‌کند.

برای پرورش مراتع سرسبزتر اسنوپ کنید

اسنوپ داگ، سرمایه‌گذار کریپتو و خبره ماری‌جوانا، با همکاری با پلتفرم MOBLAND Metaverse، دو مورد از علایق خود را برای کشت مزارع علف‌های هرز ترکیب می‌کند.

MOBLAND برنامه دارد انتشار مجموعه ای محدود NFT های دیجیتال مزرعه علف های هرز به همراه محتوای هنرمند NFT Champ Medici. مزارع علف های هرز مفهوم رشد برای کسب درآمد را نیز به این پلتفرم معرفی خواهند کرد که ابزار و مزایای ویژه ای را به صاحبان زمین های دیجیتال ارائه می دهد.

سایر اخبار نیفتی

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی Coinbase دارای l استنسخه بتا را عرضه کرد بازار NFT مورد انتظارش. عملکرد محدود در حال حاضر به آزمایش کنندگان اولیه امکان خرید و فروش NFT و ایجاد نمایه های آنلاین را می دهد.

صرافی ارز دیجیتال بخش سرمایه گذاری خطرپذیر Kucoin دارای 100 میلیون دلار متعهد شد به هنرمندان و سازندگان کمک می کند تا عملیات تجاری خود را برای مخاطبان بزرگتر افزایش دهند. این وجوه با بازار NFT خود صرافی مرتبط خواهد شد و آن را در رقابت با بازارهای مشابه خود OKcoin و Coinbase قرار خواهد داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس