نیفتی نیوز: ضرابخانه سلطنتی بریتانیا NFT، فرش سگی میلیاردر 960 هزار دلاری و پنگوئن های تپه ای

رویال ضرابخانه NFT در مجموعه‌ای از اعلامیه‌ها با هدف تبدیل بریتانیا به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال، با مقامات می‌گویند که NFT «نشان» رویکردی است که بریتانیا «مصمم به اتخاذ آن است».

وزارت خزانه داری دولت بریتانیا روز دوشنبه 4 آوریل اعلام کرد که از ضرابخانه سلطنتی خواسته است تا یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کند که تا پایان سال منتشر شود «به عنوان نمادی از رویکرد آینده نگر بریتانیا. مصمم به گرفتن.»

NFT بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های وزارت اقتصاد و دارایی برای ایجاد آن بود بریتانیا یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال است، از جمله اصلاح چارچوب نظارتی در پرداخت های استیبل کوین.

NFT تا تابستان صادر خواهد شد، بدون اینکه تاریخی برای انتشار توکن به طور عمومی مشخص شود.

کشش قالیچه NFT سگ میلیاردر

Zachxbt که به خاطر تاپیک های توییتری خود که در مورد ارقام و پروژه های ارز دیجیتال شده تحقیق می کند، خود اعتراف کرده است که اینفلوئنسر فرانسوی لوران کوریا نقش مهمی در پروژه NFT داشته است.

پروژه Billionaire Dogs Club در اواسط دسامبر 2021 با قیمت ضرابخانه عمومی 0.2 ETH راه اندازی شد، تقاضای کم برای NFT ها باعث شد که این پروژه عرضه را از 6500 توکن به 2000 توکن محدود کند تا به این پروژه علاقه مند شود.

به گزارش “zachxbt”، کانال Discord و تیم پشتیبان پروژه یک هفته بعد ناپدید شدند و صاحبان NFT کیف را در دست گرفتند. تجزیه و تحلیل زنجیره ای توسط تحلیلگر نشان داد که از 960000 دلار تخمین زده شده توسط این پروژه، ظاهراً 400000 دلار به کیف پول ارز دیجیتال عمومی Correia ارسال شده است.

مربوط: NFT ها، وب 3 و متاوره در حال تغییر روش دانشمندان در انجام تحقیقات هستند

از همین کیف پول برای خرید سایر NFT های با ارزش استفاده شد که کوریا در حساب های رسانه های اجتماعی خود پست کرد. Zachxbt پلیس دبی، مجری قانون محلی که کوریا در آن زندگی می‌کند، برچسب‌گذاری کرد و در توییتی نوشت که «تحمل‌آور است که می‌بینی یک اینفلوئنسر DOX’d چنین آشکاراً پروژه‌ای مانند این را زیر پا می‌گذارد».

پنگوئن های پودگی به نتز کپیتال فروخته شد

تیم پشتیبان پروژه Pudgy Penguins NFT در روز یکشنبه، 3 آوریل، توییت کرد که این مجموعه تحت مدیریت جدید است، لوکا نتز از Netz Capital این پروژه را به قیمت 750 ETH، حدود 2.5 میلیون دلار در آن زمان خریداری کرد.

چند ماه قبل، این پروژه، بنیانگذار جنجالی خود، کول ویلمین، را که در معرض سوالات در مورد معاملات گذشته خود در پروژه ها، هدایا و سایر مشاغل.

با خرید 8888 پنگوئن پودگی NFT، نتز تمام حق امتیازهای آینده را از فروش ثانویه دریافت خواهد کرد.

سایر اخبار نیفتی

ویزا دارد راه اندازی برنامه Creator آن را اعلام کرد، یک برنامه مربیگری با هدف کمک به کارآفرینان برای تسریع تجارت خود از طریق NFT. ویزا می گوید هدف گرد هم آوردن سازندگان دیجیتال برای توانمندسازی و آموزش آنها در زمینه فناوری بلاک چین و تجارت NFT است.

پلتفرم ارزهای دیجیتال غیرحضوری ShapeShift DAO حراج NFT را برای حمایت از هنرمندان زن راه اندازی کرد در صنعت NFT و بلاک چین، حراج از 4 آوریل در OpenSea آغاز شد و تا 11 آوریل ادامه دارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس