نیفتی نیوز: پرادا مد جدید NFT را راه اندازی کرد، بازی های P2E شاهد رشد در هند هستند

Prada Timecapsule قرار است روز پنجشنبه راه اندازی شود، ارکستر Kalush برندگان یوروویژن 50 ETH برای اوکراین افزایش داد، بازی های P2E شاهد افزایش در مناطق در حال توسعه بودند و برندگان Loot Pod RTFKT اعلام شدند.

برند مد نمادین پرادا پس از ورود اولیه خود به فضای توکن غیرقابل تعویض (NFT) با پروژه منبع منبع آدیداس برای پرادا با مشارکت هنرمند دیجیتال زک لیبرمن و سوپرریر، اکنون اولین مجموعه مستقل NFT خود را به همراه تایم کپسول پرادا معرفی کرده است.

یک رویداد آنلاین که در اولین پنجشنبه هر ماه میزبانی می شود، Prada Timecapsule از دسامبر 2019، دسترسی انحصاری به اقلام لباس را در وب سایت خود به مدت 24 ساعت باز کرده است. Drop #30 در این سری با NFT همراه خواهد بود.

به گفته پرادا، طرح این دارایی “با ماسک امضای Cassius Hirst و طرح‌های اسکن مغز تزئین خواهد شد که هر دو نماد اتحاد و با هم بودن هستند.”

برخی از اعضای جامعه NFT از تلاش‌های پرادا برای NFT انتقاد کرده‌اند و پیشنهاد می‌کنند که پروژه منبع منبع آدیداس برای پرادا از زمان انتشار ارزش کاربردی نسبتاً کمی داشته است. دارایی در حال حاضر است تجارت در OpenSea برای 0.08 اتر (ETH) و 2700 مالک دارد.

ارکستر Kalush برنده یوروویژن 900000 دلار برای اوکراین جمع آوری می کند

پس از اینکه گروه هیپ هاپ اوکراینی ارکستر Kalush قلب جهان را در شصت و ششمین مسابقه آواز یوروویژن در تورین ایتالیا در ماه گذشته به دست آورد، گروه تصمیم گرفت برای جمع آوری سرمایه، کلاه صورتی پر جنب و جوش و جایزه میکروفون شیشه ای خود را که از مراسم جهانی اهدا شده بود به حراج بگذارد. برای کمک به درگیری اوکراین.

تصویر NFT از میکروفون به بالاترین قیمت پیشنهادی ارائه خواهد شد که مشخص شد صرافی ارز دیجیتال اروپایی WhiteBIT است، با ورودی بسیار سخاوتمندانه 50 ETH، معادل 900000 دلار.

تمام سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده از حراج‌های فیات و NFT به بنیاد سرهی پریتولا به رهبری مجری تلویزیون اوکراین و بازیگر سرهی پریتولا اهدا خواهد شد.

“شما بچه ها شگفت انگیز هستید. ما از تک تک شما که به این حراج کمک مالی کردند و از تیم WhiteBit که این جایزه را به قیمت 900000 دلار خریداری کردند و اکنون صاحبان واقعی جایزه ما هستند، تشکر می کنیم.” گفت گروه در فیس بوک

پذیرش P2E در سراسر هند و هنگ کنگ افزایش یافته است

در گزارش اخیر منتشر شد توسط شرکت تحقیقاتی بازار Finder در مورد نسبت جغرافیایی گیمرهای NFT، هند و هنگ کنگ به ترتیب به عنوان کشورهای پیشرو از بین 26 مورد بررسی شده برای تعامل با بازی های بازی برای کسب درآمد شناخته شده اند.

Axie Infinity، The Sandbox، Decentraland و اخیراً StepN مبتنی بر Solana، همگی در چشم انداز فرهنگی در مناطق در حال توسعه نفوذ کرده اند تا به طرفداران بازی های متعصب یک وسیله بازی بدیع و مسلماً به هم پیوسته تر ارائه دهند.

مربوط: بازی Web3 در جهان سوم: Axie میلیاردها دلار را تسهیل می کند

با 28.7 درصد از کل پاسخ دهندگان این نظرسنجی که تجربه قبلی خود را با بازی های NFT فاش کردند، نمایندگی هند و هنگ کنگ به ترتیب با 33.8 درصد و 28.7 درصد از میانگین پیشی گرفتند، در حالی که ایالات متحده با 9.4 درصد در رتبه اول قرار گرفت.

کمی شیک تر…

استودیو RTFKT، برند پیشرو مد NFT، برندگان چالش غلاف متاورس خود را در این هفته پس از محدود کردن لیست 10 نفر برتر از هزاران مورد ارسالی، اعلام کرد.

مناظر آوانگارد و طرح های معماری غوطه ور به بینندگان نگاهی اجمالی به آینده جهان های ماوراء الطبیعه می دهد. هر لوت پاد برنده تا پایان سال در بازار سازندگان در دسترس خواهد بود.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس