نیویورک AG نسبت به سرمایه گذاری در حوزه کریپتو در بحبوحه تلاش دولت برای ممنوعیت استخراج هشدار داد

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک با اشاره به نوسانات دارایی ها، هشداری برای سرمایه گذاران در مورد “سرمایه گذاری های مخاطره آمیز ارزهای دیجیتال” صادر کرده است.

در حالی که نیویورک تلاش‌های خود را برای ممنوعیت استخراج ارز دیجیتال اثبات کار (PoW) دنبال می‌کند، دادستان کل ریسک‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را به سرمایه‌گذاران یادآوری کرد.

در یک سرمایه گذار هشدار لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت که سرمایه گذاران میلیاردها دلار را در حوزه ارزهای دیجیتال از دست می دهند. جیمز تاکید کرد که حتی دارایی‌های دیجیتالی که به خوبی شناخته شده‌اند و در صرافی‌های معتبر معامله می‌شوند، ممکن است از کار بیفتند. به همین دلیل، دادستان کل متقاعد شده است که سرمایه گذاری های ارز دیجیتال “درد بیشتر از سود” برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.

جدای از این، جیمز از نیویورکی‌ها خواست تا هنگام قرار دادن پول خود در ارزهای دیجیتال احتیاط بیشتری داشته باشند. به دلیل نوسانات آن، دادستان کل گفت که این سرمایه گذاری ها ممکن است به جای ثروت، منشأ اضطراب شود.

هشدار منتشر شده همچنین چندین عامل را برای دلسرد کردن سرمایه‌گذاران برجسته می‌کند که شامل غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار، مشکلات در نقدینگی، هزینه‌های بالای معاملات و بی ثباتی برخی از استیبل کوین ها. این اطلاعیه همچنین به سرمایه گذاران یادآوری کرد که بسیاری از ارزهای دیجیتال بدون نظارت هستند.

این هشدار به عنوان سنای ایالت نیویورک اعلام شد لایحه ای را تصویب کرد که در آن ماینینگ PoW ممنوع شد در داخل ایالت اگر این لایحه توسط فرماندار کتی هوچول تصویب شود، عملیات معدنکاری جدید ممنوع خواهد شد و کسانی که مجوز فعالیت دارند نمی توانند مجوزهای خود را تمدید کنند.

مربوط: شرکت انرژی ایالات متحده تاسیسات ماینینگ کریپتو را در خاورمیانه برای استفاده از گاز طبیعی راه‌اندازی می‌کند

در همین حال، شرکت انرژی مستقر در کنیا KenGen از بیت کوین (بیت کوین) ماینرها به مازاد انرژی تجدید پذیر آن را خریداری کنید. به گفته یکی از مدیران این شرکت، فضای زیادی در داخل کشور وجود دارد و آنها مشتاق استقبال از ماینرها هستند.

همانطور که بازار نزولی ادامه دارد، BTC درآمد معدن نیز روند نزولی را نشان می دهد. در 24 می، درآمد روزانه ماینینگ با 22.43 میلیون دلار به کمترین میزان خود در یازده ماه گذشته رسید. این تقریباً نیمی از چیزی است که در آغاز 1 می ثبت شده بود که 40.57 میلیون دلار بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس