برگ های NFT

    • NFT.NYC میزبان یک کنفرانس سه روزه برای جامعه NFT بود.
    • پس از آن موارد بسیاری از COVID-19 جدید در توییتر گزارش شد.
    • در این مراسم بیش از 15000 هنرمند و علاقمند و 1500 سخنران حضور داشتند.

NFT شهر نیویورک (NFT.NYC) کنفرانسی سه روزه ترتیب داد که جامعه NFT را در نیویورک برای بحث، گفتگو و کارگاه‌های آموزشی از 20 تا 23 ژوئن 2022 گرد هم آورد. این برنامه جذاب و موفق بود. با این حال، یک ویروس را به مردم منتقل کرد.

منابع متعدد گزارش کرده اند که بسیاری از شرکت کنندگان پس از این مراسم به بیماری کرونا (COVID-19) مبتلا شده اند. بسیاری از کاربران توییتر شهادت های خود را در مورد وضعیت به اشتراک می گذارند و از همه کسانی که در این رویداد شرکت کرده اند یک فراخوان عمومی برای انجام آزمایش COVID وجود دارد.

پیش از این در 18 ژوئن، یک کاربر تایید شده، Satvik Sethi، از مردم درخواست کرد و گفت کسانی که دارای علائم کووید یا کووید مانند هستند، نباید به نفع همه در رویداد NFT.NYC شرکت کنند. او اضافه کرد: «فرقی نمی‌کند که خود را پنهان می‌کنید یا انتظار دارید دیگران واکسینه شوند. افراد دارای نقص ایمنی وجود دارند، و افراد واکس شده همچنان می توانند ناقلانی باشند که می توانند آن را به اعضای خانواده خود یا اعضای جامعه محلی بدهند. مسئولیت پذیر باشید و خودخواه نباشید.»

ما به این نتیجه رسیدیم که می‌خواهیم به جامعه صدایی بدهیم، که امروزه یکی از ارزش‌های اصلی ما باقی مانده است.

NFT.NYC بزرگترین کنفرانس NFT در جهان است. رویداد امسال بیش از 15000 هنرمند و علاقه‌مند و بیش از 1500 سخنران در چندین مکان در قلب نیویورک حضور دارند. جودی ریچ، یکی از بنیانگذاران NFT.NYC، گفت که او ایده راه اندازی NFT.NYC را در سال 2018 در حالی که با دوین فینزر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل OpenSea غذا می خورد، به ذهنش رسید.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر