هاسکینسون در مصاحبه مجازی با کریپتو فکر می‌کند

  • چارلز هاسکینسون دیروز مصاحبه مجازی با تونی ادوارد از Thinking کریپتو داشت.
  • این مصاحبه با توجه به چشم انداز فعلی بازار، بحثی پیرامون موضوعات مختلف در فضای کریپتو بود.
  • چارلز هاسکینسون معتقد نیست که این بازار خرس ارز دیجیتال قیمت ها را به اندازه بازار نزولی 2018/19 کاهش دهد.

بنیانگذار یا کاردانو (ADA)، چارلز هاسکینسون، مصاحبه ای مجازی با تونی ادوارد از Thinking کریپتو داشت تا در مورد موضوعات مختلف در فضای کریپتو با توجه به چشم انداز فعلی بازار بحث کند.

اولین سوالی که ادوارد از هاسکینسون پرسیده بود این بود که آیا هاسکینسون احساس می‌کند که ما به سمت یک زمستان ارزهای دیجیتال می‌رویم، مشابه زمستانی که در سال‌های 2018 و 2019 مشاهده شد. که کل بازار در “سقوط آزاد” است.

او اضافه کرد که بازار نزولی کنونی به طور قابل توجهی با آنچه در سال‌های 2018 و 2019 مشاهده شد متفاوت است، با توجه به اینکه این بار افراد بیشتری وارد بازار کریپتو شده‌اند، و اینکه در فضای کریپتو چیزهای زیادی در جریان است. در بازار 2018/19 اتفاق نمی افتد.

با توجه به این عوامل، او احساس می کند که این بازار نزولی مانند بازار قبلی تراژیک نخواهد بود. با این حال، او گفت که «رفتار سرمایه‌گذاری مشکوک» وجود دارد که شناسایی پایین‌ترین ارزهای دیجیتال از جمله ADA را دشوار می‌کند.

موضوع دیگری که در مصاحبه به آن پرداخته شد چگونگی صرافی غیرمتمرکز (DEX) فضا در حال رشد است و در طول این بازار نزولی به نوآوری ادامه می دهد، با اشاره به اینکه هاسکینسون از تیم Wingriders که یک DEX بر روی بلاک چین کاردانو ساخته است، یاد می کند. در این مصاحبه همچنین ادوارد از بنیانگذار ADA پرسید که آیا SEC تا به حال خواسته است در مورد ADA تحقیق کند.

هاسکینسون پاسخ داد: “ما یکی از غیرمتمرکزترین پروژه ها در این فضا هستیم و کاملا شفاف هستیم.” به گفته او، این برای SEC که فقط می‌خواهد با پروژه‌های ارز دیجیتال تقلبی مقابله کند، جذاب نیست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر