هدف سنگاپور ساده‌سازی اختیارات ناظر مالی بر شرکت‌های ارز دیجیتال است

آلوین تان گفت: “ما ممکن است در معرض خطرات اعتباری قرار بگیریم که توسط ارائه دهندگان خدمات DT ایجاد شده در سنگاپور، و خدمات مربوط به دارایی های مجازی را ارائه می دهند.”

دولت سنگاپور قانونی را تصویب کرده است که به مقامات پولی سنگاپور یا MAS قدرت بیشتری برای پاسخگویی به شرکت‌های ارز دیجیتال که در خارج از کشور تجارت می‌کنند، می‌دهد.

سوابق پارلمان سنگاپور دولت را نشان می دهد گذشت لایحه خدمات مالی و بازارها در روز سه شنبه پس از قرائت دوم در 4 آوریل. طبق MAS، این قانون نیاز ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های مجازی که در خارج از سنگاپور تجارت می‌کنند، مجوز دارند و مشمول الزامات مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم یا AML و CFT هستند.

آلوین تان، عضو هیئت مدیره MAS که به نمایندگی از وزیر ارشد ترمان شانموگاراتنام صحبت می‌کرد، گفت: «ارائه‌دهندگان خدمات توکن دیجیتال به راحتی می‌توانند کسب‌وکارهای خود را طوری ساختار دهند که از مقررات در هر حوزه قضایی فرار کنند، زیرا عمدتاً به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. “ما ممکن است در معرض خطرات اعتباری قرار بگیریم که توسط ارائه دهندگان خدمات DT ایجاد شده در سنگاپور، و خدمات مربوط به دارایی های مجازی مانند بیت کوین در خارج از سنگاپور ارائه می کنند.”

ناظر مالی این قدرت را خواهد داشت که از ارائه دهندگان خدمات رمز دیجیتال مرتبط با انطباق با AML/CFT بازرسی کند و به تنظیم‌کننده‌های مالی و آژانس‌های اجرایی در سایر کشورها کمک کند. کوین تلگراف در ماه دسامبر گزارش داد که MAS درخواست مجوز را رد کرد از بیش از 100 شرکت ارز دیجیتال که به دنبال فعالیت در سنگاپور هستند.

تان گفت: «ارائه دهندگان خدمات DT ایجاد شده در سنگاپور بدون ارائه خدمات DT در سنگاپور در حال حاضر برای AML/CFT غیرقانونی هستند. این نهادها ممکن است ادعا کنند که مقر آنها در اینجا است تا از شهرت جهانی سنگاپور استفاده کنند. این خطرات اعتباری برای سنگاپور ایجاد می کند.

این لایحه همچنین اختیارات MAS را برای صدور احکام ممنوعیت علیه چهره‌های صنعت مالی «که نشان داده‌اند برای انجام نقش‌ها، فعالیت‌ها و وظایف مهم مناسب نیستند» را گسترش می‌دهد. علاوه بر این، موسسات مالی ممکن است به دلیل یک حمله سایبری جدی یا اختلال در خدمات مالی ضروری، 1 میلیون SGD – تقریباً 736,589 دلار – جریمه شوند.

مقام پولی سنگاپور در ژانویه دستورالعمل هایی را به طور موثر صادر کرد شرکت های ارز دیجیتال را از تبلیغات منع کرد در زمینه هایی از جمله حمل و نقل عمومی، وب سایت های عمومی، پلت فرم های رسانه های اجتماعی و رسانه های پخش و چاپ. در زمان انتشار، شرکت‌های ارز دیجیتال دارای مجوز در سنگاپور به تبلیغ یا تبلیغات خدمات در وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تلفن همراه خود محدود می‌شوند.

مرتبط:Paxos تاییدیه تنظیم کننده مالی سنگاپور را تضمین می کند

شرکت‌هایی که دارایی‌های دیجیتالی از جمله Bitstamp Limited، Coinbase Singapore و Gemini Trust را مدیریت می‌کنند، برای مجوز در سنگاپور معافیت دریافت کرده‌اند. بایننس در ماه دسامبر اعلام کرد که داشته است درخواست خود را با MAS پس گرفت، و برنامه ریزی شده است تا خدمات در کشور را تا ماه فوریه کاهش دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس