گاوهای بیت کوین در روزهای آینده دستشان پر است تا یک پیشروی قوی برای خارج کردن بیت کوین از چاه انجام دهند.

در طول معاملات امروز، عملکرد بازار صعودی بوده است. CoinGecko گزارش می‌دهد که گاوها قیمت‌ها را برای نزدیک به 80 ارز از 100 ارز دیجیتال برتر بالا می‌برند. این سایت تاکنون تنها شش سکه را به عنوان بزرگترین بازنده معرفی کرده است.

CoinGecko بیت کوین را به عنوان یکی از ارزهای پیشرفته معرفی کرده است. این ارز با حجم بازار 24 ساعته 34.7 میلیارد دلاری، در چند ساعت گذشته شاهد افزایش شدید ارزش بوده است.

این افزایش قیمت مطابق با روند صعودی است که در بازار سایر ارزهای رمزپایه در روز جمعه مشاهده شد که شامل اتریوم نیز می شود.

اما با نگاهی به تصویر بزرگ، بیت کوین هنوز بسیار پایین تر از اوج 25000 دلاری خود در ماه آگوست است، زمانی که برای اولین بار به ارزش فعلی خود رسید، اما انصافاً، در حال حاضر از مرز 20 هزار دلار عبور کرده است.

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، بیت کوین تلاش کرد تا محدوده قیمتی خود را در طول 45 روز تثبیت کند.

Chart: TradingView.com

گاوهای بیت کوین در برابر فشار نزولی مقاومت می کنند

بیت کوین بین 19 تا 26 آگوست تلاش کرد تا نوسانات را کاهش دهد. قیمت بیت کوین بین 21,897 تا 20,790 دلار در نوسان بود.

علیرغم تلاش‌های گاوها برای تثبیت قیمت توکن ارزنده در 26 آگوست، ارزش آن به کاهش ادامه داد.

سرمایه گذاران و معامله گران از این حرکت های قبلی قیمت هراس داشتند، زیرا شاخص های آنها سیگنال های نزولی و فروش قوی را مخابره می کرد. اما اخیرا، گاوها سرعت خود را افزایش دادند و به بیت کوین فشار لازم برای اجرای یک حرکت بزرگ را دادند.

Chart: TradingView.com

با استفاده از ابزار اصلاح Fib، خط پشتیبانی 19141 دلاری را می توان در سطح 78.60 Fib شناسایی کرد. تا زمان نگارش این مقاله، گاوهای بیت کوین از سطوح 61.80، 50، 38.20 و 23.60 فیبوناچی عبور کرده اند.

علاوه بر این، داده های بلادرنگ نشان می دهد که گاوها در تلاش برای تثبیت سود خود هستند. از آنجایی که آنها سعی می کنند بالاتر از خط حمایت احتمالی بعدی در 20,321 دلار قرار گیرند، آنها همچنین در حال آزمایش قدرت محدوده مقاومت بعدی در 20,821 دلار هستند.

تیراندازی از علامت 20 هزار دلاری گذشته است

علاوه بر این، ما می توانیم دو سطح را شناسایی کنیم که در روزهای آینده قابل توجه خواهد بود. قبل از ورود بیت کوین به صحنه با فعالیت صعودی، دو محدوده حمایتی این حرکت را حفظ کردند.

مناطق برجسته شده سطوح فیبوناچی 100 و 71.80 هستند. سرنوشت معکوس بازار فعلی در این دو مقطع آینده تعیین خواهد شد. اگر خرس‌ها قیمت را به پایین‌تر از این سطوح فشار دهند و از بین بروند، ممکن است در این زمان بهبودی بیت‌کوین رخ ندهد.

اگر گاوها پافشاری کنند و بر مقاومت 20,828.14 دلاری غلبه کنند، تغییر قیمت فعلی، افزایش تسکین دهنده ای خواهد بود که سرمایه گذاران و معامله گران ماه ها پیش بینی می کردند.

BTC total market cap at $399 billion on the daily chart | Source: TradingView.com
Featured image from TechSpot, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر