هرچه بیشتر در مورد بیت کوین بدانید، خوش بین تر هستید: نظرسنجی بلاک

بیش از 9500 نفر در سراسر جهان برای گزارش بیت کوین 2022 بلاک مورد نظرسنجی قرار گرفتند که نشان می داد افراد خوش بین تر از سطح دانش خود گزارش شده بیشتری از ارز دیجیتال برخوردار هستند.

یک نظرسنجی از شرکت پرداخت دیجیتال Block Inc نشان داده است که هرچه پاسخ دهندگان به سطح دانش خود در مورد ارزهای دیجیتال امتیاز دهند، نسبت به آینده بیت کوین خوشبین تر هستند.بیت کوین).

بلاک در ماه ژانویه بیش از 9500 نفر از مناطق قاره آمریکا (2375)، EMEA (4360) و APAC (2860) را مورد بررسی قرار داد و مطمئن شد که 100 دارنده بیت کوین را در هر منطقه برای گزارش دانش و ادراک بیت کوین خود در سال 2022 شامل می شود.

گزارش، منتشر شد در 31 می، بین خوش بینی و احتمال خرید همبستگی نشان داد و نتیجه را با سطح دانش خود شناسایی شده پاسخ دهنده مقایسه کرد.

از بین کسانی که دانش منصفانه و تخصصی در مورد کریپتو دارند، 41 درصد می گویند که “احتمال زیادی” برای خرید دارند. بیت کوین در 12 ماه آینده، در مقایسه با تنها 7.9٪ از افرادی که “دانش محدود تا بدون دانش” داشتند.

با وجود افراد با درآمد بالاتر نسبت به افراد کم درآمد نسبت به آینده بیت کوین خوش بینی کمی بیشتر است، یعنی درآمد کمتری کشورهای نیجریههند، ویتنام و آرژانتین بالاترین میزان خوش بینی و بالاترین سطح ادعایی دانش ارزهای دیجیتال را گزارش کردند.

منبع: Block Inc. Bitcoin Knowledge and Perceptions گزارش 2022

به نظر می رسد آموزش و ارتقاء مهم پذیرش است، زیرا بزرگترین دلیل (که توسط 51٪ از پاسخ دهندگان ذکر شده) برای خرید نکردن بیت کوین کمبود دانش بود. دومین دلیل ذکر شده خطر بالقوه سرقت (32٪) بود و این تصور که BTC دارای نوسان قیمت بیش از حد است (30٪) در رتبه سوم قرار گرفت.

کشورهای با درآمد پایین تر، سودمندی را می بینند

در این گزارش توضیح داده شده است که افرادی که درآمد کمتری دارند واقعاً از بیت کوین استفاده می کنند و بیش از 40 درصد پاسخ داده اند که به احتمال زیاد آن را به عنوان راهی آسان برای ارسال پول یا خرید کالا می خرند.

در مقایسه، افراد با درآمد بالاتر اغلب بیت کوین را راهی برای کسب درآمد (50٪) یا تنوع بخشیدن به یک سبد سرمایه گذاری (30٪) می دانند، با این حال تقریباً همان مقدار (39٪) سیگنال خرید کالا نیز دلیلی برای خرید آنها بود.

پاسخ دهندگان از کشورهایی که سطح بالاتری از درآمد حاصل از حواله و کاهش تولید ناخالص داخلی سرانه (GDP) به احتمال زیاد خرید بیت کوین را راهی خوب برای ارسال پول یا خرید کالا ذکر می کند.

منبع: Block Inc. Bitcoin Knowledge and Perceptions گزارش 2022

بلاک همچنین یک همبستگی قوی بین کشورهایی با نرخ تورم بالا را گزارش کرد به کسانی که پاسخ دادند بیت کوین “محافظت در برابر تورم” است و 45 درصد از پاسخ دهندگان آرژانتینی از بیت کوین به این روش استفاده می کنند که بالاترین درصد از هر کشوری است.

مربوط: دسترسی مانع اصلی پذیرش کریپتو است – در اینجا راه حل ها وجود دارد

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود، پذیرش کریپتو در آرژانتین است دو برابر نرخ سایر کشورهای منطقه است بسیاری از آنها به بیت کوین روی آورده اند و سعی می کنند در برابر نرخ تورم نزدیک به 60 درصد محافظت کنند.

منبع: Block Inc. Bitcoin Knowledge and Perceptions گزارش 2022

به طور کلی و در سراسر مناطق، بیت کوین ارز دیجیتالی بود که پاسخ دهندگان بیشتر از همه از آن آگاه بودند و 88 درصد گفتند که درباره آن شنیده اند که دو برابر بیشتر از 43 درصدی است که می گویند درباره اتریوم شنیده اند.ETH).

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس