دو عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌گویند: «دستور کار – از طریق سکوت در مورد رمزارزها – نشان می‌دهد که بازار می‌تواند منتظر سؤالات مداوم در مورد اعمال قوانین اوراق بهادار ما در این زمینه افزایش علاقه سرمایه‌گذاران باشد».

هستر پیرس، کمیسیونر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که توسط بسیاری در فضا به عنوان مادر رمزنگاری شناخته می شود، در حال عقب نشینی از دستور کار نهاد نظارتی به دلیل عدم شفاف سازی در مورد دارایی های دیجیتال است.
در بیانیه مشترک روز دوشنبه، پیرس و الاد رویزمن، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار، 
گفتند که از محتوای دستور کار نظارتی گری جنسلر، رئیس هیئت مدیره، به دلیل عدم گنجاندن مواردی با هدف کمک به شرکت‌ها برای افزایش سرمایه، حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران، لغو قوانین اخیر تصویب شده توسط کمیسیون، «ناامید» هستند. و ارائه توضیحات در مورد کریپتو. 
به گفته این دو تنظیم کننده، موضع نامشخص Gensler در مورد دارایی های دیجیتال ممکن است برای شرکت هایی که به دنبال فعالیت در این فضا هستند، مشکلاتی ایجاد کند.
“به جای انجام وظیفه دشوار تدوین قوانین برای اجازه دادن به سرمایه گذاران و نهادهای تحت نظارت برای تعامل با دارایی های دیجیتال، از جمله اوراق بهادار دارایی دیجیتال، دستور کار – از طریق سکوت در مورد رمزارزها – نشان می دهد که بازار می تواند منتظر سوالات مداوم در مورد کاربرد ما باشد. پیرس و رویزمن می‌گویند که قوانین اوراق بهادار در این زمینه افزایش علاقه سرمایه‌گذاران است. 
چنین سکوتی، کلاهبرداران را جسور می کند و مانع از شرکت کنندگان وظیفه شناسی می شود که می خواهند از قانون پیروی کنند.»
آخرین دستور کار نظارتی نشان می دهد که SEC در ماه های آینده مشغول خواهد بود، اما روی چیزهای درست کار نخواهد کرد: 
13 دسامبر 2021
این زوج اضافه کردند که چارچوب قانونی پیشنهادی اصلاحات مربوط به مسیرهای حسابرسی اطلاعات پیرامون معاملات – احتمالاً از جمله رمزارز – و افراد پشت تراکنش‌ها را به تعویق می‌اندازد. 
به گفته پیرس و رویزمن، به تعویق انداختن اقدام در مورد این حمایت‌ها «داده‌های سرمایه‌گذاران را آسیب‌پذیر می‌کند».
مرتبط: کمیسیون SEC: DeFi باید شفافیت و نام مستعار را بررسی کند
جنسلر که از آوریل به عنوان رئیس SEC خدمت کرده است، بیانیه‌های عمومی متعددی را بیان کرده و 
به 
شرکت‌های رمزنگاری توصیه کرده است که در مورد هر گونه نگرانی در مورد پروژه‌های رمزی که ممکن است به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط باشند، «بیا و صحبت کنند». 
کوین تلگراف 
در ماه آگوست گزارش داد که Gensler امیدوار 
است تغییرات سیاست های مرتبط با رمزنگاری را در مورد ارائه توکن، امور مالی غیرمتمرکز، استیبل کوین، نگهبانی، صندوق های قابل معامله در مبادلات و پلتفرم های وام ایجاد کند.
به عنوان یک تنظیم کننده اصلی برای محصولات مالی در ایالات متحده، SEC توسط بسیاری به دلیل 
ممانعت از راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس یا ETF ها مرتبط با ارزهای رمزنگاری 
شده سرزنش شده است 
اگرچه رگولاتور اخیراً ETF هایی را با قراردادهای آتی بیت کوین ( BTC ) از طرف مدیران سرمایه گذاری ProShares و Valkyrie تأیید کرده است، اما هنوز برای سایر ETF های رمزنگاری چراغ سبز نشان نداده است.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع