Rekt Capital، یک متخصص و علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال، این کار را انجام داده است شناخته شده است الگوی مشابهی بین روند اخیر پیش از نصف شدن بیت کوین و آنچه در سال 2020 رخ داد، قبل از این که دارایی کریپتو شاهد افزایش به بالاترین سطح قبلی خود بود.

عقب نشینی بیت کوین تقریباً با پیش از نصف شدن سال 2020 یکسان است

بیت کوینبزرگ‌ترین دارایی ارزهای دیجیتال، در حال حاضر با افزایش بیش از 70000 دلار و بهبودی از روند نزولی اخیر، شتاب خود را نشان می‌دهد. پس از بهبودی، Rekt Capital معتقد است که عقب نشینی ممکن است به پایان برسد و شباهت آن به پیش از هاوینگ 2020 است. ردیابی مجدد.

با توجه به عدم قطعیت بازار کریپتو، تحلیلگر مطمئن نیست که افزایش اخیر نشان دهنده پایان روند پیش از نصف شدن است یا خیر. با این حال، اگر چنین باشد، بیت کوین تقریباً با اصلاح قبل از نصف شدن از سال 2020 مطابقت خواهد داشت.

روند نزدیک بین سالهای 2024 و 2020 بازیابی پیش از نصف | منبع: Rekt Capital در X

به گفته این تحلیلگر، دارایی دیجیتال در این چرخه بیش از 18 درصد عقب نشینی را ثبت کرده است. در همین حال، در چرخه 2020، بیش از 19٪ دوباره دنبال شد که نشان می دهد پتانسیل دارایی منعکس کننده حرکت 2020 این چرخه است.

بیشتر شیرجه رفتن اصلاحات انجام شده توسط این تحلیلگر نشان می دهد که بیت کوین از زمانی که بیش از 18 درصد بازنگری شده است در محدوده هفتگی (سیاه-سیاه) به دام افتاده است. هر دو قله 2021 رو به بالا و قله 2021 با بدنه شمعی ترکیب می شوند تا محدوده هفتگی را ایجاد کنند که Rekt Capital نشان داده است.

بنابراین، او ادعا می‌کند که بیت‌کوین بازپس‌گیری سطح بالای ۶۹۲۰۰ دلاری به‌عنوان حمایت، که قبلاً انجام شده است، می‌تواند نشانه‌ای از پایان کاهش اخیر باشد. علاوه بر این، این نشان می دهد که بیت کوین آماده حرکت در محدوده هفتگی خود و صعود بالاتر است.

با نزدیک شدن به نصف شدن بیت کوین در سال 2024، این ارز دیجیتال در بازیابی آخرین اوج خود یعنی 73000 دلار با مشکل مواجه شده است. با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه افزایش امروز می تواند به معنای پایان کاهش پیش از نصف شدن باشد.

کاتالیزورهایی برای قدرت BTC در این چرخه در نظر گرفته شده است

تا زمان نگارش، بیت کوین به حدود 70806 دلار بازگشته است که نشان دهنده افزایش روزانه بیش از 5٪ است. ارزش بازار و حجم معاملات آن نیز در روز گذشته به ترتیب 5.49 درصد و 47.82 درصد افزایش یافته است.

تصور می‌شود یکی از محرک‌های اصلی رشد بیت‌کوین در این چرخه، تایید آن بوده است ETF های بیت کوین را مشاهده کنید در ژانویه 2024. با پذیرش این محصول، سرمایه گذاران اکنون راه مناسبی برای سود بردن از ارزش بیت کوین بدون داشتن هیچ یک از آن دارند.

از آن زمان، دارایی کریپتو شاهد افزایش پذیرش از سوی رهبران صنعت و جریان عظیم سرمایه بوده که قیمت آن را نیز افزایش داده است. از زمانی که ETF ها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تایید شد، قیمت بیت کوین از 46000 دلار به اوج 73000 دلار افزایش یافته است.

یکی دیگر از کاتالیزورهایی که به نظر می رسد بر قیمت سکه تأثیر گذاشته است، پیش بینی هاوینگ آینده بیت کوین است که قرار است در آوریل رخ دهد. در گذشته، این نوع رویدادها منجر به افزایش قابل توجه قیمت شده است. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران توجه خود را به BTC معطوف می‌کنند تا خود را برای سودهای قابل توجه پس از رویداد نصف‌سازی قرار دهند.

بیت کوین
معامله بیت کوین با قیمت 70599 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر