• هفته بلاک چین 2022، MarketAcross را به عنوان شریک رسمی رسانه ای خود امضا می کند.
  • MarketAcross بازاریابی نهایی و روابط عمومی رویداد را مدیریت خواهد کرد.
  • KBW پس از دو سال تأخیر به دلیل همه گیری همه گیر در حال بازگشت است.

رویداد شاخص بلاک چین آسیا، هفته بلاک چین (KBW)، منصوب کرده است بازار در سراسریکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه روابط عمومی و بازاریابی بلاک چین، به عنوان شریک رسمی رسانه‌ای جهانی.

این مشارکت MarketAcross را قادر می‌سازد تا بازاریابی سرتاسر و روابط عمومی رویداد را مدیریت کند، که شامل بازاریابی و تلاش‌های روابط عمومی قبل و بعد از رویداد، آوردن سخنرانان برجسته، مدیریت و هماهنگی با رسانه‌ها و در نتیجه کمک به افزایش نمایه رویداد در سراسر جهان

میزبانی شده توسط FactBlock، با میزبانی مشترک هش شده، و با مشارکت ROK Capital، KBW2022 پس از دو سال وقفه به دلیل همه گیری همه گیر در حال بازگشت است. این رویداد بین 7 تا 12 اوت در InterContinental Grand Seoul Parnas میزبانی خواهد شد.

در این رویداد، رهبران تجارت جهانی، مبشرین و بازیگران مهم صنعت کریپتو در مورد برخی موضوعات محوری مانند فناوری بلاک چین، ارز دیجیتال، DeFi، NFT، بحث و گفتگو خواهند کرد. متاورس، Web3، GameFi، و موارد دیگر از این قبیل.

برخی از سخنرانان گذشته در KBW عبارتند از Changpeng Zhao، Vitalik Buterin، Nick Szabo، Adam Back، Sam Bankman-Fried، Michael Novogratz، Silvio Micali، Gavin Wood، Sergey Nazarov، amd Sébastien Borget و دیگران.

از آنجایی که MarketAcross فرصت را برای بازگرداندن بزرگترین رویداد ارزهای دیجیتال در آسیا فراهم می کند، شریک مدیر شرکت Itai Elizur اظهار داشت: «بعد از دو سال تعطیلی، بازگشت هفته بلاک چین بسیار عالی است. این رویداد همیشه برای ما ضروری بود و یکی از مهمترین روزهای سال بود. ما واقعا مفتخریم که به شرکای دیرینه خود FactBlock و Hashed در تبدیل این رویداد سالانه به بهترین رویداد در آسیا بپیوندیم.

سئونیک جئون، بنیانگذار هفته بلاک چین و FactBlock به مناسبت امضای این همکاری اظهار داشت: «از آنجایی که در دو سال گذشته هفته بلاک چین را به دلیل کووید-19 برگزار نکرده‌ایم، به‌ویژه هیجان‌زده هستم و وضعیت خوبی دارم. انتظارات برای رویداد آینده امسال”

وی در پایان در پایان گفت:

من معتقدم که اضافه شدن شرکت بازاریابی پیشرو جهانی، MarketAcross، به عنوان شریک رسمی ما به باز کردن پتانسیل کامل هفته بلاک چین کمک می کند و ارزش فوق العاده ای به این رویداد می بخشد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر