هلیوم میلیون ها پول دریافت می کند، اما درآمد ماهانه 6.5 هزار دلار دارد

  • تحلیلگر کریپتو در مورد ورود سرمایه هلیوم و موارد استفاده توییت می کند.
  • هلیوم 364 میلیون دلار صندوق سرمایه گذاری و 6.5 هزار دلار درآمد در ماه دریافت می کند.
  • جامعه پلتفرم درباره درآمد ضعیف هلیوم صحبت می کند.

لیرون شاپیرا، کارآفرین ارز دیجیتال و سرمایه‌گذار فرشته، از جریان پول به شبکه بلاک چین انتقاد کرد. هلیوم. او در توییتی نوشت که هلیوم 364 میلیون دلار سرمایه گذاری به رهبری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر به دست آورده است. a16z.

شاپیرا همچنین در توییتی نوشت که “مردم عادی” نیز حدود 250 میلیون دلار در صندوق های سرمایه گذاری، به ویژه برای خرید گره های هات اسپات، به امید کسب درآمد غیرفعال، خرج کرده اند. با این حال، “کل درآمد هلیوم 6.5 هزار دلار در ماه است.”

در متن، شاپیرا مجموعه‌ای از توئیت‌ها را درباره ورود وجوه به هلیوم و استفاده از آن منتشر کرد.

شاپیرا نوشت که اعضای زیرمجموعه هلیوم به طور فزاینده ای درباره مشاهده بازگشت ضعیف هلیوم صحبت می کنند. وی به تفصیل گفت:

به طور متوسط، آنها (اعضا) 400 تا 800 دلار برای خرید یک هات اسپات هزینه کردند. آنها انتظار 100 دلار در ماه داشتند که برای جبران هزینه های خود و لذت بردن از درآمد غیرفعال کافی است. سپس درآمد آنها به تنها 20 دلار در ماه کاهش یافت.

شاپیرا در پست دیگری نوشت: «این افراد امید کاذبی به بازگشت سرمایه مثبت دارند. آنها هنوز نمی دانند که سهم آنها از درآمد استفاده از داده در واقع 20 دلار در ماه نیست. 0.01 دلار در ماه است.

وی خاطرنشان کرد: 19.99 دلار دیگر یارانه موقت سرمایه گذاری در رشد شبکه و حدس و گمان در مورد ارزش توکن $HNT است.

برای مشخص کردن، هلیوم یکی از بهترین موارد استفاده از Web3 در نظر گرفته می شود. با استفاده از بلاک چین و توکن سازی، این شبکه بلاک چین به عنوان بزرگترین شبکه اینترنت اشیا در جهان در کمتر از سه سال ساخته شده است.

لیرون شاپیرا پرسید یک شریک a16z در مورد جریان پول به هلیوم، که او هیچ پاسخی دریافت نکرد. با این حال، امیر حلیم، مدیرعامل هلیوم و سرمایه گذار کایل سامانی از پست های شاپیرا حمایت کردند.

کایل سامانی پاسخ داد که زمان هدایت مشتریان اینترنت اشیا بسیار طولانی است و تا شش ماه گذشته جدی گرفتن شبکه اینترنت اشیا هلیوم سخت بود. او همچنین اضافه کرد که آزمایش شبکه، ارتقاء سخت افزار، به روز رسانی پورتال خدمات و حمل و نقل نزدیک به 6 تا 12 ماه طول می کشد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر