هنگ کنگ، امارات متحده عربی در میان کشورهای آماده ارز دیجیتال: پیشنهاد فارکس

  • هنگ کنگ آماده ترین کشور برای ارز دیجیتال است، در حالی که امارات در رتبه چهارم قرار دارد.
  • این کشور جزیره ای همچنین در بین کشورهایی که بیشترین دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال را به ازای هر 100000 نفر دارند، رتبه سوم را دارد.
  • ایالات متحده و سوئیس پس از هنگ کنگ، به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

یک مطالعه پیشنهادی فارکس نشان می دهد که هنگ کنگ و امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در میان آماده ترین ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال رتبه بالایی دارند.

بر اساس این مطالعه، هنگ کنگ و امارات متحده عربی با امتیازات آمادگی ارز دیجیتال 8.6 و 6.2 به ترتیب کرسی های اول و چهارم را در میان 19 کشور برتر آماده ارزهای دیجیتال دارند.

پیشنهاد فارکس چهار معیار اصلی را در نظر گرفته است مطالعه – تعداد دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال، تعداد استارت‌آپ‌های بلاک چین، مالیات و قانون ارزهای دیجیتال و علاقه زیاد به دارایی‌های دیجیتال.

آماده ترین کشورها برای ارز دیجیتال (منبع: پیشنهاد فارکس)

به عنوان بهترین کشور پیشنهادی فارکس در این مطالعه، هنگ کنگ رتبه سوم را در کشورهایی با بیشترین دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال به ازای هر 100000 نفر دارد. با دو دستگاه به ازای هر 100000 نفر، یا در مجموع 149 نفر، “بندر معطر” سرمایه آسیا برای دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، این مطالعه نشان می دهد که هنگ کنگ در کنار سوئیس، پاناما، پرتغال، آلمان، مالزی و ترکیه در بالاترین رتبه برای پایین ترین مالیات بر ارزهای دیجیتال قرار دارد. قابل توجه است که ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ به عنوان کالاهای مجازی و نه ارز در نظر گرفته می شوند و این دارایی های دیجیتال را از مالیات بر عایدی سرمایه معاف می کنند.

از نظر استارت آپ های بلاک چین، این کشور جزیره ای سه در هر 100000 است. موقعیت هنگ کنگ به عنوان یک مرکز مالی آسیایی، توسعه فناوری های بلاک چین مانند استیبل کوین تتر را آسان کرده است.

در همین حال، امارات با سه کشور دیگر از جمله گرجستان، رومانی و کرواسی در جایگاه چهارم مشترک است.

این کشور خاورمیانه همچنین در بین کشورهایی که بیشترین استارت آپ بلاک چین را دارند، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و در هر 100000 نفر، دو لاگ ثبت می شود. در این مطالعه آمده است: «امارات متحده عربی برخی از آینده‌نگرترین کارآفرینان را در زمینه فناوری مالی دارد.

در اوایل سال جاری، امارات اعلام کرد که قصد دارد تبدیل به یک کشور شود هاب جهانی کریپتو با فشار تهاجمی خود برای کشف دارایی های دیجیتال و فناوری های مرتبط مانند NFT ها و متاورس.

بیشتر در این مطالعه، ایالات متحده پس از هنگ کنگ با امتیاز 7.7 در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که سوئیس با نزدیک به 7.5 امتیاز آمادگی کریپتو در جایگاه سوم قرار دارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر