هنگ کنگ به عنوان آماده ترین کشور برای ارز دیجیتال در سال 2022 قرار گرفت

عواملی که برای محاسبه آمادگی یک کشور در نظر گرفته می‌شوند، تعداد دستگاه‌های خودپرداز ارز دیجیتال متناسب با جمعیت و اندازه جغرافیایی و تعداد استارت‌آپ‌های بلاک چین به ازای هر 10000 نفر بود.

در حالی که پذیرش عمومی مهم موجودیت کریپتوها است، راه رسیدن به جریان اصلی پذیرش کریپتو مستلزم ایجاد زیرساخت حمایتی از سوی دولت‌ها است که الزامات فناوری و مردم را تکمیل می‌کند.

عواملی مانند نصب دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال، مقررات طرفدار ارز دیجیتال، فرهنگ راه اندازی و رژیم مالیاتی عادلانه نشان دهنده آمادگی کشور برای پذیرش ارزهای دیجیتال است. با در نظر گرفتن این عوامل، یک پیشنهاد فارکس مطالعه موقعیت هنگ کنگ را به عنوان آماده ترین کشور برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال با امتیاز آمادگی ارز دیجیتال 8.6 نشان داد. علیرغم داشتن زیرساخت ارزهای دیجیتال بزرگتر از کشور جزیره ای، ایالات متحده و سوئیس با امتیازهای آمادگی ارز دیجیتال کمتر به ترتیب 7.7 و 7.5، همانطور که در زیر نشان داده شده است، به سه رتبه اول راه یافتند.

بزرگ‌ترین عواملی که در این مطالعه برای محاسبه آمادگی یک کشور در نظر گرفته شد، تعداد نصب‌های خودپرداز ارز دیجیتال متناسب با جمعیت و اندازه جغرافیایی حوزه قضایی و تعداد استارت‌آپ‌های بلاک چین به ازای هر 10000 نفر بود. در نتیجه، توده زمین کوچکتر هنگ کنگ به این کشور در صدر فهرست کمک کرد.

داده های CoinATMRadar نشان می دهد که خانه های ایالات متحده 88 درصد از تاسیسات خودپرداز ارزهای دیجیتال جهانی. در مقابل، هنگ کنگ شبکه ای از 146 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال را نصب کرد که تنها 0.4 درصد از دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال را در سراسر جهان نشان می دهد. به دلیل منطقه کوچکتر، ساکنان هنگ کنگ هرگز بیش از 4.3 مایل (7 کیلومتر) از دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال فاصله ندارند.

از سوی دیگر، سوئیس هر 161.5 مایل (260 کیلومتر) یک دستگاه خودپرداز کریپتو دارد، در حالی که ایالات متحده هر 168.3 مایل (271 کیلومتر) دستگاه خودپرداز کریپتو نصب کرده است.

مالیات های کریپتو به عنوان بزرگترین عامل بازدارنده برای پذیرش جریان اصلی ارز های دیجیتال عمل می کنند. هنگ کنگ، سوئیس، پاناما، پرتغال، آلمان، مالزی و ترکیه رتبه اول را برای پایین‌ترین مالیات کریپتو بر افزایش سرمایه به اشتراک می‌گذارند.

تلاش های یک کشور برای پرورش زیرساخت ارزهای دیجیتال در حال رشد به شدت به احساسات سرمایه گذار بستگی دارد. همانطور که گفته شد، سرمایه‌گذاران از اقتصادهای بزرگ مانند استرالیا، ایرلند و بریتانیا بیشترین علاقه را به ارزهای دیجیتال نشان داده‌اند که نشان دهنده رقابت سالم طرفدار ارز دیجیتال در سراسر جهان است.

مربوط: مرورگر Opera کریپتو Coin98 را برای تقویت دسترسی به Web3 در جنوب شرقی آسیا یکپارچه می کند

مرورگر اپرا کریپتو با اعلام همکاری با Coin98، یک شرکت مستقر در جنوب شرقی آسیا، تلاش خود برای وضعیت دسترسی به Web3 را دوچندان کرد. مالی غیرمتمرکز (DeFi) پلت فرم، برای تقویت دسترسی به Web3.

با ثبیت Coin98، مرورگر کریپتو اپرا قادر خواهد بود از محدوده چند زنجیره ای این پلتفرم استفاده کند. توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، صرافی های غیرمتمرکز (DEX)پل‌های زنجیره‌ای متقابل و مبادله دارایی‌ها، و همچنین توانایی سهام‌داری و وام دادن به پرتفوی ارزهای دیجیتال خود، طبق اعلام پنجشنبه.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس