ما_آگاهیم_هکر_شروع_به_انتقال_وجوه_از طریق_تورنادو کرده است

  • پروتکل هارمونی با FBI و دو شریک ردیابی/تحلیلی بلاک چین برای بررسی این سرقت همکاری می کند.
  • پروتکل هارمونی قصد دارد تا کاربران و شرکای خود را در حین بررسی راه‌های ایمن نگه داشتن اکوسیستم به‌روز نگه دارد.
  • پروتکل هارمونی تا جایی که ممکن است اطلاعات را در طول پرس و جو بدون تأثیرگذاری بر تیم واکنش به حادثه به اشتراک می گذارد.

پروتکل هارمونی اعلام کرده است که آگاه است که هکرهای اخیر از طریق تورنادو کش اقدام به جابجایی وجوه کرده اند. هکرهای مورد نظر مسئول این هستند دزدی 100 میلیون دلاری ارزهای دیجیتال جایگزین از پل Horizon پروتکل هارمونی.

به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد این رفتار غیرقانونی، تیم آن گفت که با FBI هماهنگ می شود و با دو شریک ردیابی و تجزیه و تحلیل بلاک چین که شهرت بسیار خوبی دارند، کار می کند.

در ادامه بیانیه آمده است که پروتکل هارمونی در حال بررسی تعدادی جایگزین مختلف برای کاربران و شرکای خود است و آنها قصد دارند تا مصرف کنندگان خود را در جریان بررسی روش های ایمن نگه داشتن اکوسیستم خود در جریان قرار دهند.

اگرچه آنها قادر به ارائه هیچ جزئیاتی نیستند، اما گفته اند که هدف انتشار به موقع اطلاعات و در عین حال حفظ بالاترین سطح باز بودن امکان پذیر است.

حادثه ای که در روز پنجشنبه رخ داد منجر به سرقت 100 میلیون دلار از اتریوم Wrapped (WETH)، AAVE، SUSHI، DAI، Tether (USDT) و USD Coin (USDC) شد که سپس با اتریوم مبادله شد.

حتی اگر اولین بار به عنوان یک حمله به پروتکل هارمونی گزارش شد، این شرکت در حال حاضر اعلام کرد در Medium که هیچ مدرکی دال بر نقض کدهای قرارداد هوشمند یا مشکلات آنها در پلتفرم Horizon پیدا نکرده است.

تیم واکنش به حادثه هیچ مدرکی مبنی بر نقض کدهای قرارداد هوشمند یا آسیب‌پذیری در پلتفرم Horizon پیدا نکرده است. لایه اجماع ما از بلاک چین هارمونی ایمن باقی می ماند.

پروتکل هارمونی گفته است که در طول تحقیقات، بدون آسیب رساندن به فعالیت های تیم واکنش به حادثه، تا حد امکان اطلاعات را منتشر خواهد کرد. آنها همچنان آماده صحبت با هکر هستند، اما تحقیقات تا زمانی که موضوع حل شود یا پول نقد دزدیده شده بازگردانده شود، ادامه خواهد داشت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر