Axie_Infinity's_Ronin_Bridge_Hacker_Starts_to_Move_Stolen_Ethereum

  • دارایی های دزدیده شده پس از هک رونین Axie Infinity شروع به حرکت کردند.
  • مقدار 1000 اتریوم به ارزش حدود 3.5 میلیون دلار به عنوان اولین موومان مشاهده شد.
  • تراکنش‌های دیگر پس از آن توسط کالین وو، تحلیلگر کریپتو نظارت می‌شوند.

هکرها پس از انتشار اخبار مربوط به بخش هایی از دارایی به سرقت رفته در حال حرکت هستند Axie Infinityرونین کیف پول را هک کرد که 620 میلیون دلار اتریوم را از دست داد.

مطابق با بلاک چین وواکانت رسمی توییتر کالین وو، تحلیلگر کریپتو چین، آدرس هکرها شروع به حرکت کرد. اتریوم با انتقال 1000 اتریوم و به دنبال آن 200 اتریوم دیگر.

حرکت اولین 1000، که معادل 3.5 میلیون دلار است، اولین بار توسط وو در صبح روز دوشنبه، 4 آوریل مشاهده شد.

صرافی‌های عمده معمولاً در چنین اعمال مجرمانه‌ای استفاده نمی‌شوند، زیرا تراکنش‌ها نیازمند رویه‌های فشرده «مشتری-مشتری» (KYC) هستند. با این حال، در این مورد، برخی از وجوه به مبادلات مانند FTX، کریپتو.com، و Huobi، همانطور که توسط CryptoPotato گزارش شده است.

همچنین ممکن است هکرها سعی کنند تا حد امکان قبل از پول نقد، ردیابی های خود را بپوشانند. علاوه بر این، طبق وب سایت های رسانه های مختلف، بنیانگذار Immutable Vision ادعا کرد که این تنها منجر به قوانین سختگیرانه تر می شود.

این زمانی است که بلاک چین های حریم خصوصی شکست می خورند و به عنوان مهمات برای مقررات سختگیرانه تر عمل می کنند که بر خرده فروشی های قانونی و سرمایه گذاران نهادی تأثیر می گذارد.

ما با مقامات مجری قانون، رمزنگاران پزشکی قانونی و سرمایه گذاران خود کار می کنیم تا مطمئن شویم که تمام وجوه بازیابی یا بازپرداخت شده است. همه AXS، RON و SLP روی Ronin در حال حاضر ایمن هستند.»

مردم شروع به بیان این موضوع کردند که این هک بازنمایی اتفاقاتی است که در بانک‌های سنتی برای افراد عادی می‌افتد، در حالی که محدودیت‌های بیشتر و قوانین سخت‌گیرانه‌تر وعده داده شده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر