هکرها به دنبال هک سرور BAYC، 4 سرورهای NFT را نقض کردند

  • هکرها 4 انجمن Discord NFT را در 6 ژوئن هدف قرار دادند.
  • جوخه میمون‌های یونگ، میمون‌های آخرالزمانی، آلترنات و جهان حباب از جمله جوامع آسیب‌دیده بودند.
  • این هک ها تنها 2 روز پس از هک BAYC Discord رخ داد که با ضرر 200ETH روبرو شد.

پس از هک انجمن Discord در 4 ژوئن Bored Ape Yacht Club (BAYC)، چهار انجمن دیگر Discord NFT در معرض خطر قرار گرفتند و NFTها فیش شدند. چهار انجمن NFT عبارتند از جوخه میمون های یونگ، میمون های آخرالزمانی، Aiternate و Bubbleworld. هک ها در 6 ژوئن، تنها 2 روز پس از هک BAYC اتفاق افتاد.

هکرها دقیقاً مشابه روش هک BAYC Discord را داشتند. ابتدا، هکرها حساب یکی از مدیران Discord را می گیرند و سپس پیوندهای مخرب را به عنوان اعلان ها در سرورها اسپم می کنند. هنگامی که کاربر روی پیوندها کلیک می کند، کیف پول آنها در معرض خطر قرار می گیرد و NFT های خود را از دست می دهند.

انجمن های NFT به طور رسمی به این موضوع پرداخته اند و به اعضای خود هشدار داده اند که در خطر از دست دادن NFT های خود، روی پیوندها کلیک نکنند. میمون های آخرالزمانی 21 NFT را از دست دادند، در همین حال، Bubbleworld 160 NFT از دست داد. در میان NFT های به سرقت رفته می توان به Beanz، Goblintown، Otherdeed، CoolCats، Mindblowon و Boki اشاره کرد.

سلام به همه، Discord ما به خطر افتاده است، لطفاً تا زمانی که در حال ایمن سازی اختلاف هستیم، روی هیچ پیوندی کلیک نکنید. لطفاً فقط دستورالعمل‌های پیوندهایی را که هم در توییتر و هم در Discord پست می‌کنیم دنبال کنید!

بیانیه رسمی از حساب رسمی توییتر Bubbleworld. سه انجمن دیگر به طور مشابه به هک ها رسیدگی می کنند.

در 4 ژوئن، هکرها BAYC Discord رسمی را نقض کردند و 200ETH NFT (بیش از 350000 دلار در زمان نگارش این مقاله) گرفتند. هکرها چندین بار در سال 2022 BAYC را هدف قرار داده‌اند، به ویژه، یک رخنه اینستاگرام در ماه آوریل باعث حذف کاربران بیش از 130 NFT با هزینه چند میلیون در آن زمان شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر