هکر ناشناس با دستور منع از طریق NFT خدمت کرد

شرکت حقوقی بین‌المللی Holland & Knight به یک متهم در یک پرونده هک با یک NFT خدمت کرد که توسط تیم برگشت دارایی آن ایجاد و پخش شد.

شرکت‌های حقوقی Holland & Knight و Bluestone به یک متهم در یک پرونده هک با دستور منع موقت از طریق یک توکن غیرقابل تعویض (که نشان‌دهنده اولین روند قانونی شناخته شده است که توسط NFT تسهیل می‌شود، خدمت کرده‌اند.

به اصطلاح «توکن خدمات» یا «خدمات NFT» به یک متهم ناشناس در پرونده هک مربوط به LCX، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در لیختن اشتاین که در ژانویه به مبلغ تقریباً 8 میلیون دلار هک شد، ارائه شد. همانطور که Cointelegraph در آن زمان گزارش داد، این حمله کیف پول های داغ این پلتفرم را به خطر انداخت، که منجر به از دست دادن اتر می شود (ETH), سکه USD (USDC) و سایر ارزهای دیجیتال.

LCX گزارش شده است در 7 ژوئن که تقریباً 60 درصد از وجوه دزدیده شده در حال حاضر مسدود شده است و تحقیقات در حال حاضر در لیختن اشتاین، ایرلند، اسپانیا و ایالات متحده در حال انجام است. حدود 1.3 میلیون دلار USDC توسط کنسرسیوم مرکز، سازمانی که توسط صادرکننده USDC Circle و صرافی ارز دیجیتال Coinbase، بر اساس حکم دادگاه از دادگاه عالی نیویورک تاسیس شده است، مسدود شد.

مربوط: خوش بینی 20 میلیون توکن را پس از سوء استفاده از سردرگمی L1 و L2 از دست می دهد

LCX گفت که وجوه از طریق میکسر ارز دیجیتال Tornado Cash شسته شده است اما بعداً از طریق “تحلیل پزشکی قانونی الگوریتمی” ردیابی شد. این تجزیه و تحلیل همچنین به شرکت اجازه داد تا کیف پول هکرها را شناسایی کند.

با توجه به این یافته‌ها، هلند و نایت و بلوستون، شرکت‌های حقوقی نماینده LCX، به متهم ناشناس دستور منع موقت ارائه کردند که با استفاده از NFT به صورت زنجیره‌ای صادر شد. LCX گفت: این روش “توسط دادگاه عالی نیویورک تایید شد و نمونه ای از این است که چگونه نوآوری می تواند مشروعیت و شفافیت را برای بازاری فراهم کند که برخی معتقدند غیرقابل کنترل است.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس