واسیلی شپاک نظرات خود را در مورد استخراج کریپتو در روسیه به اشتراک می گذارد

  • استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال بیش از 2 درصد از کل حجم برق مصرفی در روسیه را تشکیل می دهند.
  • استخراج کریپتو در حال حاضر در منطقه‌ای است که «منطقه خاکستری» نامیده می‌شود و به هیچ وجه مشمول مالیات نمی‌شود.
  • Shpak اظهار داشت که «ماینینگ باید به رسمیت شناخته شود، تنظیم شود و در آن تعبیه شود [an] فعالیت صنعتی.»

استخراج کریپتو فرآیند جمع آوری تراکنش های ارز دیجیتال انجام شده در شبکه به یک بلاک چین است که به تجهیزات انرژی بر نیاز دارد.

طبق مطالعه‌ای که در اکتبر 2021 توسط مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج منتشر شد، ایالات متحده 35.4 درصد از نرخ هش، قزاقستان 18.1 درصد و روسیه 11 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

واسیلی شپاک، معاون وزارت صنعت و تجارت روسیه، نظر خود را در این مورد در یک سخنرانی در 27 مه فاش کرد. به گفته Shpak، «ماینرهای ارزهای دیجیتال بیش از 2 درصد از کل حجم برق را تشکیل می دهند. در روسیه مصرف می شود.

وی تاکید کرد که این اعداد بیشتر از هزینه برق برای کشاورزی است.

Shpak اضافه کرد که استخراج کریپتو در حال حاضر در منطقه ای است که “منطقه خاکستری” نامیده می شود و به هیچ وجه مشمول مالیات نیست. این برای کسانی که درگیر آن هستند خطر ایجاد می کند.

بحث در مورد لزوم قانونی شدن استخراج کریپتو در فدراسیون روسیه و وارد کردن کسب و کار خود به حوزه حقوقی پس از انتشار گزارشی از سوی بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت این نوع مشاغل مطرح شد.

با این حال، Shpak اضافه کرد، بله، به احتمال زیاد در آینده انرژی کمتری صرف ماینینگ خواهد شد، زیرا جهان از نظر ارزهای دیجیتال به سمت پروتکل‌های دیگر کم‌هزینه‌تر حرکت می‌کند که در حال حاضر بیت‌کوین با آن استخراج می‌شود.

سپس او همچنین تشخیص می‌دهد که مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، استخراج انرژی انرژی مصرف می‌کند، زیرا یک فعالیت فناوری است. پس از اعتراف وی به این واقعیت، شپاک اظهار داشت که «ماینینگ باید به رسمیت شناخته شود، تنظیم شود و در آن گنجانده شود. [an] فعالیت صنعتی.»

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر