والدین دوج کوین در حال دعوا هستند: ماسک و جکسون پالمر با هم رد و بدل می کنند

ثروتمندترین مرد جهان و یکی از بنیانگذاران Dogecoin بر سر اینکه آیا دومی واقعاً دارای اسکریپت پایتون است که می تواند تأثیر زیادی در فعالیت ربات توییتر داشته باشد یا خیر، بحث می کنند.

ایلان ماسک میلیاردر و جکسون پالمر از بنیانگذاران Dogecoin (DOGE) در شبکه های اجتماعی بر سر ادعای پالمر مبنی بر اینکه می تواند ربات های توییتر را با یک اسکریپت ساده پایتون حذف کند، درگیر جنگ هستند.

پالمر استرالیایی در مصاحبه ای گفت که اسکریپت او می تواند به طور خودکار پاسخ های توییت های کلاهبرداری را به عنوان راهی برای نشان دادن اینکه کاربران باید مراقب خطر باشند، توییت کند. او خبر گفت پریز کریکی در 30 می که ماسک برای دریافت فیلمنامه دست به کار شده بود، اما ادعا کرد که دانش فنی میلیاردر آنقدر ناقص است که نمی‌دانست چگونه آن را اجرا کند.

الون برای دستیابی به آن اسکریپت به من مراجعه کرد و خیلی سریع مشخص شد که او کدنویسی را آن‌طور که می‌فهمد نمی‌فهمد.

پالمر با اضافه کردن توهین به جراحت، یک سال پیش گفت که بنیانگذار اسپیس ایکس را یک «جناب‌گر» خطاب کرده بود که «رویایی می‌فروشد به این امید که بتواند روزی آنچه را که وعده می‌دهد انجام دهد، اما او این را نمی‌داند».

ماسک این نظرات را بد دریافت کرد و در 31 می به پالمر پاسخ داد توییتر. او پیشنهاد کرد که کد پالمر نمی تواند به وعده خود مبنی بر رسیدگی به مشکل ربات توییتر عمل کند. اضافه كردن “بچه های من زمانی که 12 ساله بودند کدهای بهتری نوشتند.”

“شما به دروغ ادعا کردید که قطعه لنگ پایتون از شر ربات ها خلاص می شود. باشه رفیق، پس آن را با دنیا به اشتراک بگذار…”

او پالمر را به چالش کشید تا فیلمنامه را عمومی کند، که آن را برای بررسی بیشتر باز می کرد. پالمر هنوز این کار را نکرده است.

در 17 می، ماسک توییت کرد که معامله او برای خرید توییتر نمی‌تواند «به جلو حرکت کند» مگر اینکه پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر ثابت کند که کمتر از 5 درصد از کاربران این پلتفرم ربات هستند.

گوشت گاو پالمر با ماسک در طول مصاحبه با Cricey که در آن او ادعا کرد ماسک قصد دارد توییتر را به‌جای تصاحب واقعی آن نابود کند، کاملاً آشکار بود. او گفت که ماسک ممکن است در واقع فقط بخواهد آن را با قیمتی بسیار پایین‌تر به زمین بیاندازد، و من فکر می‌کنم این کاری است که او انجام می‌دهد.

یکی از بنیانگذاران DOGE این پروژه را در سال 2015 ترک کرد و او رنجش عمیقی دارد برای کل صنعت کریپتو، سال گذشته آن را «کارتل شخصیت‌های ثروتمند» ناعادلانه نامید. ماسک در عین حال یکی از بزرگترین حامیان memecoin است و به عنوان مدیر عامل Dogecoin لقب گرفته است.

مربوط: “بله!” ایلان ماسک به کاربران در مورد آخرین کلاهبرداری های ارز دیجیتال دیپ فیک هشدار می دهد

مشاجره ماسک و پالمر تنها دو روز پس از اینکه ماسک اعلام کرد اسپیس ایکس پذیرفته می شود، رخ می دهد DOGE مانند پرداخت برای کالا از شرکت اکتشاف فضایی در 29 می.

سرمایه گذاران از آلتکوین اصلی DOGE به اختلاف بین دو غول فناوری واکنشی نشان نداده است زیرا در 24 ساعت گذشته فقط 1.9 درصد کاهش داشته است و در 0.086 دلار معامله می شود. با توجه به CoinGecko.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس