وب‌سایت‌های بزرگ داده‌های نادرست ۶۶۰ میلیون دلاری در شورت‌های اتریوم را نشان می‌دهند

  • وب‌سایت‌های برجسته اطلاعات نادرستی درباره 660 میلیون دلار شورت اتریوم ارائه کردند.
  • پس از انتشار این خبر، قیمت اتریوم 6 درصد افزایش یافت.
  • فعالیت اخیر قیمت اتریوم به دلیل تغییر قریب الوقوع آن به اثبات سهام انجام شده است.

بیش از 660 میلیون دلار از شرط‌بندی‌های کوتاه اتریوم دیروز نقد شد زیرا قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ تقریباً 6 درصد افزایش یافت و از 1804 دلار به 1910 دلار رسید و چندین نوار ساعتی سبز مستقیم در بازار چاپ شد.

بر اساس گزارش ها، Bitfinex محل عمده این انحلال ها بوده است. قیمت‌ها علیرغم نقدینگی‌های بزرگ نتوانستند به 2000 دلار برسند و زیر 1900 دلار نگه داشته شدند، که نگرانی قابل توجهی در مورد حرکت قیمت‌ها در آینده ایجاد کرد.

تعداد زیادی از معامله‌گران در اتریوم شرط‌بندی کوتاه کردند و در مقابل افزایش ارز شرط‌بندی کردند، و این موقعیت‌ها بلافاصله منحل شدند و منجر به ضررهای زیادی شد. در طول سه سال گذشته، این بالاترین سطح ثبت شده توسط CryptoQuant. طبق توییت دیگری که در این تاپیک وجود دارد، بیت فینکس بیشترین تراکنش های نقد شده را داشته است.

حجم نقدینگی یک روزه اتریوم در نتیجه معاملات در بیت فینکس به بالاترین سطح خود در سه سال اخیر رسیده است. نزدیک به 698 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته با 99.5 درصد از این فروش های کوتاه نقد شده است.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex، پاسخ داد اشتراک گذاری داده های تجارت اتریوم پلتفرم. کاربر دیگری سپس اظهار داشت که تعداد مضحک بیش از 1 میلیون دلار انحلال در کانال وضعیت WebSocket مخابره می شود. او اظهار داشت که نسخه‌ای از داده‌ها را ندارد، اما با دیدن فید خود، معتقد است که این مقادیر با داده‌های ارسال شده از طریق فید Bitfinex مطابقت دارند.

آردوینو سپس پاک کرد که این یک سوء تفاهم رایج است. ما داده‌ها را با شناسه موقعیت منتشر می‌کنیم و جریان وضعیت گزارش می‌دهد که مقدار در حال کاهش است. سوء تفاهم این است که مقدار، اندازه موقعیت باقیمانده است، نه اندازه سفارش اجرا شده.

آزمایش مهم اثبات سهام (PoS) این هفته ممکن است باعث شود اتریوم دستاوردهای اخیر خود را تقویت کند، زمانی که Ropsten Testnet، یکی از مهم ترین شبکه های آزمایشی در بلاک چین، معماری PoS را نصب می کند.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، گفت که این ادغام ممکن است در اوایل ماه اوت اتفاق بیفتد. پیش‌بینی می‌شود که این ادغام برای اتریوم مثبت باشد زیرا هزینه‌های جاری بلاک چین را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و آن را در دسترس‌تر و پایدارتر می‌کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر