ورودی به ETF های بیت کوین کانادا به بالاترین حد خود رسید: گلاسنود

جریان خروجی بیت کوین از صرافی ها به بالاترین حد سالانه رسیده است، اما با افزایش اعتماد سرمایه گذاران به دارایی، جریان ورودی به ETF های بیت کوین کانادا نیز در اوج است.

طبق تحقیقات اخیر، دارایی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین کانادا (ETF) به بالاترین حد خود رسیده است و محصولات مبتنی بر نقطه پیشرو هستند.

صندوق های ETF بیت کوین کانادا دارایی های خود را 6594 بیت کوین افزایش داده اند.بیت کوین) از ژانویه تا به بالاترین حد خود یعنی 69052 بیت کوین کل نگهداری شده رسید.

بر اساس گزارش گلس‌نود، ETF بیت‌کوین هدف با رشد خالص 18.7 درصدی به 35000 بیت کوین، بیشترین افزایش را در دارایی‌ها در آن دوره زمانی داشت.

ETF یک صندوق قابل معامله در بورس است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا در مورد قیمت یک دارایی سفته‌بازی کنند، بدون اینکه نیازی به نگه داشتن آن داشته باشند. ETF بیت کوین هدف، یک ETF بیت کوین نقطه ای، در حال حاضر حدود 1.68 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد. چنین نیست ETF بیت کوین نقطه ای در حال حاضر در دسترس است در ایالات متحده اما معیارها نشان می دهد که سرمایه گذاران تشنه محصول کانادا هستند.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode در اخیر خود اشاره کرد هفته OnChain گزارش می دهد که نرخ خروج ارز کریپتو به بالاترین سطح سال 2022 یعنی 96200 بیت کوین در ماه رسیده است.

ارائه دهنده تجزیه و تحلیل در مورد کنار هم قرار گرفتن رویدادهای مربوط به حرکات بیت کوین اظهار داشت:

مشاهده چنین جریان‌های خروجی قوی از مبادلات (هولینگ‌های نقطه‌ای)، و همچنین جریان‌های ورودی به محصولات ETF، برنامه‌های DeFi و کیف‌پول‌های انباشت زنجیره‌ای، علی‌رغم بادهای معکوس اقتصادی کلان و ژئوپلیتیکی متعدد در ماه‌های اخیر، بسیار چشمگیر است.

بیت کوین انباشت قوی بوده است از حدود اواسط مارس بزرگترین تجمع کنندگان به اصطلاح میگو و نهنگ بوده اند. میگوها سرمایه گذارانی هستند که 0 تا 100 بیت کوین دارند، در حالی که نهنگ ها کسانی هستند که 1000 تا 10000 بیت کوین دارند.

در میان بزرگترین خریداران اخیر، Terra’s Luna Foundation Guard (LFG) است که در یک ماموریت به دست آوردن 3 میلیارد دلار ارزش بیت کوین

مربوط: Terra با خرید 139 میلیون دلار بیت کوین، کیف پول به 31000 بیت کوین رسید

تنها 2 میلیون بیت کوین باقی مانده برای استخراج از آن زمان 19 میلیونمین سکه استخراج شد در 1 آوریل، با افزایش پذیرش و سرمایه گذاری در بین کشورها، شرکت ها و افراد، کمبود بیت کوین به موضوعی قابل توجه تبدیل شد.

گلس‌نود نتیجه گرفت که «کمیابی و طبیعت بکر بیت‌کوین به‌عنوان وثیقه ممکن است بار دیگر به پیش‌زمینه بازگردد».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس