وزیر امور خارجه Sitharaman خواستار مقررات جهانی ارز دیجیتال در واشنگتن دی سی است

  • نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی، برای شرکت در مجمع بین المللی پول در واشنگتن دی سی از ایالات متحده بازدید کرد.
  • سیتارامن در پاسخ به نگرانی‌های خود در مورد استفاده‌های بالقوه خطرناک از ارزهای دیجیتال، خواستار مقررات جهانی کریپتو شد.
  • وزیر امور خارجه با کریستالینا جورجیوا، معاون صندوق بین المللی پول، نشست بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی گفتگوی دوجانبه دارد.

اوایل این هفته، نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، خواستار جهانی شدن شد مقررات کریپتو. او در مجمع بین المللی پول (IMF) در واشنگتن دی سی به این موضوع پرداخت.

وی در جریان سفر رسمی خود به ایالات متحده با کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول در نشست بهاره صندوق بین المللی پول-بانک جهانی (IMF-WB) گفتگوهای دوجانبه داشت.

سیترمن گفت:

من فکر می کنم بزرگترین خطر برای همه کشورها در سراسر جهان، جنبه پولشویی و همچنین جنبه استفاده از ارز برای تامین مالی ترور است.

قابل ذکر است، وزیر دارایی نگرانی هند را در مورد استفاده های بالقوه خطرناک از ارز دیجیتال. به عنوان مثال، پولشویی و تامین مالی ترور.

با این حال، او گفت که مقررات مبتنی بر فناوری تنها راه مقابله با ارزهای دیجیتال است و افزود که باید آنقدر ماهر باشد که «نه پشت منحنی، بلکه در بالای آن باشد».

Sitharaman اضافه کرد که صرف نظر از ماهیت دارایی های ارز دیجیتال، چه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) یا دارایی های خصوصی، او بیشتر نگران «کیف پول های بدون میزبانی» است. به خصوص در حوزه خصوصی که از طریق آن پول در سراسر مرزها جابه جا می شود.

سیتارامان بیان کرد:

تنظیم مقررات توسط یک کشور در قلمرو خود از طریق روش‌های مؤثر انجام نمی‌شود و برای انجام آن برون مرزی، فناوری راه‌حلی ندارد که مورد قبول حاکمیت‌های مختلف باشد و در عین حال در هر یک از سرزمین‌ها قابل اجرا باشد. .

او خاطرنشان کرد که هر گونه مقررات ارز دیجیتال توسعه‌یافته باید روش‌های متنوعی را که در آن دارایی‌های کریپتو در کشورهای مختلف استفاده می‌شود، در نظر بگیرد.

Sitharaman توضیح داد: “ریسک‌های مربوط باید متفاوت باشد، زیرا برای هر مورد استفاده، بسته به اقتصادی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، خطرات نیز می‌تواند متفاوت باشد.”

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر