Sitharaman قبلاً خواستار همکاری جهانی برای تصمیم گیری در مورد آینده کریپتو شده بود و در برابر پذیرش جریان اصلی ارز های دیجیتال به دلیل خطرات برای ثبات مالی محتاط بود.

وزیر دارایی می‌گوید هند قصد دارد SOPهای ارز دیجیتال را در دوران ریاست جمهوری G20 توسعه دهد


وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، برنامه هند برای توسعه رویه‌های عملیاتی استاندارد (SOP) برای ارزهای دیجیتال در دوران ریاست‌جمهوری G20، از 1 دسامبر 2022 تا 30 نوامبر 2023 را فاش کرد.

Sitharaman قبلا فراخوان داده بود همکاری جهانی برای تصمیم گیری در مورد آینده کریپتو و در برابر پذیرش رایج ارز دیجیتال محتاط بوده است با ذکر خطرات برای ثبات مالی. با این حال، در صحبت با خبرنگاران محلی هند در 15 اکتبر، او تایید کرد، “این (کریپتو) نیز بخشی از موضوع هند (دستور کار در دوره ریاست G20) خواهد بود.”

G20 یا گروه بیست، یک مجمع جهانی برای پرداختن به مسائل عمده مرتبط با اقتصاد جهانی است. به گفته Sitharaman، هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند به طور موثر ارز دیجیتال را مدیریت یا تنظیم کند و افزود:

اما اگر مسئله پلتفرم‌ها، تجارت دارایی‌های ایجاد شده، خرید و فروش سودآوری و مهمتر از همه، این کشورها در موقعیتی هستند که تجارت پول را درک کنند، آیا ما در موقعیتی هستیم که برای چه چیزی ایجاد کنیم. هدف استفاده از آن است؟»

Sitharaman همچنین استفاده از دارایی های ارز دیجیتال شده در پولشویی را که توسط آژانس مجری قانون هند، اداره اجرای قانون شناسایی شده است، برجسته کرد.

او همچنین اضافه کرد که اعضای G20 نیز به همین نگرانی ها اذعان کرده اند و در عین حال بر لزوم مشارکت همه کشورها در تنظیم مؤثر دارایی های کریپتو تاکید کرده اند.

مربوط: Polygon قدرت پورتال شکایت پلیس هند، مبارزه با فساد

در 7 اکتبر، بانک مرکزی هند فهرستی از ویژگی‌های پیشنهادی و استدلال پشت توسعه خود را منتشر کرد. ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC).

این سند 51 صفحه‌ای انگیزه‌های مهم برای صدور روپیه دیجیتال را خلاصه می‌کند که شامل اعتماد، ایمنی، نقدینگی، نهایی بودن تسویه و یکپارچگی است. برخی از بزرگترین انگیزه های ارز دیجیتال هند کاهش هزینه های عملیاتی و وضعیت شمول مالی است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر