وزیرX برای فرار از قوانین مالیاتی سنگین هند دفتر مرکزی خود را در دبی ایجاد می کند

  • WazirX دفتر مرکزی خود را به دلیل قوانین مالیاتی سنگین به دبی منتقل کرده است.
  • هند 30 درصد مالیات کریپتو و 1 درصد معافیت مالیاتی در معاملات کریپتو صادر کرده است.
  • دبی مرکزی برای مبتکران و تأثیرگذاران ارزهای دیجیتال با قوانین آرام در تجارت دارایی های دیجیتال است.

WazirX، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در هند، اکنون دفتر مرکزی خود را از هند به دبی منتقل کرده است که به دنبال ارز دیجیتال سخت‌گیرانه این کشور آسیای جنوبی در میان رونق صنعت بلاک چین است.

این تغییر ناگهانی به دنبال مالیات سنگین 30 درصدی بر روی کریپتو و 1 درصد کسر مالیات در منبع (TDS) روی همه تراکنش‌های ارز دیجیتال رخ داد. مالیات بالای کریپتو حجم معاملات کریپتو در هند را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

WazirX با وجود اینکه اکثر تیم ها از راه دور کار می کنند، دفاتر خود را در بمبئی و بنگالورو حفظ می کند. بر اساس منابع متعدد، Nischal Shetty، مدیر عامل WazirX و سیذارت منون یکی از بنیانگذاران آن، هند را به همراه خانواده هایشان ترک کردند. در حالی که Sameer Mhatre، یکی از بنیانگذاران و CTO وزیرX، عملیات در هند را انجام خواهد داد.

سخنگوی وزیر ایکس همچنین اظهار داشت که این سازمان با کارمندان در بیش از 70 مکان، از راه دور کار می کند. این به کارمندان اجازه می دهد تا از هر جایی کار کنند، صرف نظر از اینکه دفتر مرکزی شرکت در کجا واقع شده است.

ما یک سازمان از راه دور با کارمندان از بیش از 70 مکان هستیم. این به همه کارمندان شرکت این امکان را می دهد که از هر کجا کار کنند، مشروط به راحتی و آسایش آنها، مگر اینکه مجبور به سفر رسمی باشند.

آنها همچنین تأیید کردند که دفتر مرکزی WazirX همچنان در بمبئی و بنگلور باقی خواهد ماند و هیچ تغییری در عملیات روزانه این شرکت وجود ندارد. به گفته این سخنگوی، سرمایه‌گذاران، استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال و صرافی‌ها در جستجوی یک هاب دوستدار ارز دیجیتال هستند که در آن بتوانند رشد کنند و شکوفا شوند.

Nischal Shetty با سرمایه گذاری خود قصد داشت یک اکوسیستم ارز دیجیتال امیدوارکننده در هند ایجاد کند. اما سیستم مالیاتی کنونی هند انگیزه را از بین برده و باعث شده است که چندین تأثیرگذار، استارت آپ و سرمایه گذار در دبی تجارت کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر