سرمایه گذار میلیاردر آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار SkyBridge Capital، اخیراً در مورد دوام دارایی های مالی بحث کرده است. او به X برد، یک پلتفرم رسانه اجتماعی که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد و متعلق به ایلان ماسک بود تا کاهش قدرت خرید دلار ایالات متحده را در مقایسه با پتانسیل بیت کوین (BTC) برجسته کند.

دلار آمریکا در مقابل عملکرد ارزش بیت کوین

در پست در X، بنیانگذار SkyBridge Capital اشاره کرد که یک دلار از سال 2020 اکنون فقط حدود 75 سنت ارزش دارد، که نشان دهنده کاهش قابل توجه ارزش پول به دلیل تورم است.

به گفته اسکاراموچی، این سناریو نشان می‌دهد که چرا سرمایه‌گذاران باید ارزهای سنتی فیات را به‌عنوان یک ذخیره ارزش قابل اعتماد در نظر بگیرند و در عوض از مزایای ذاتی دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین حمایت کنند.

انتقاد اسکاراموچی در زمانی مطرح می شود که اقتصاد جهانی با افزایش نرخ تورم دست و پنجه نرم می کند که ارزش واقعی پول فیات را از بین برده است.

او به طور خاص از «نرخ تورم مرکب 25.14 درصدی» به عنوان یک شاخص مهم برای اینکه چرا دلار در حال از دست دادن زمین است، نام برد. در مقابل، بیت کوین نه تنها a را حفظ کرده است پروفایل قوی اما از نظر ارزش نیز افزایش یافته است و موقعیت خود را به عنوان یک محافظ قابل دوام در برابر تورم و یک پناهگاه امن بالقوه برای سرمایه گذاران تقویت کرده است.

تاکنون، عملکرد بازار بیت کوین بسیار جذاب بوده است. به ویژه، با وجود رکود قابل توجهی که در چند سال گذشته تجربه شده، دارایی موفق شده است از حمام خون خارج شود و اخیرا به بالاترین حد خود رسید بالای 73000 دلار در ماه مارس

این اوج عملکرد، بیت کوین را نه تنها به عنوان یک دارایی دیجیتال بلکه به عنوان یک بازیگر اصلی در چشم انداز مالی جهانی معرفی می کند.

با این حال، با وجود چشم انداز صعودی اسکاراموچی، شایان ذکر است که بیت کوین سهم خود را از نوسانات دیده است. اخیراً در تلاش است تا جذابیت خود را حفظ کند، با افزایش متوسط ​​0.9٪ در 24 ساعت گذشته – بهبودی جزئی از کاهش 2٪ در هفته گذشته.

قیمت بیت کوین در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. منبع: BTC/USDT در TradingView.com

تغییر احساسات بازار بیت کوین

بینش بیشتر در مورد رفتار بازار نسبت به بیت کوین، پویایی در حال تغییر را نشان می دهد. داده های کریپتوQuant نشان دهنده چرخش منفی در بیت کوین است نرخ تامین مالی برای اولین بار از اکتبر 2023، نشان دهنده علاقه خنک کننده به معاملات سفته بازانه روی دارایی است.

این تغییر نشان می دهد که در حالی که چشم انداز بلندمدت ممکن است همچنان قوی باشد، احساسات سرمایه گذاران کوتاه مدت محتاطانه شده است و احتمالاً قبل از انجام تعهدات بیشتر منتظر سیگنال های واضح تر است.

احساسات فعلی بازار همچنین در تحلیل فنی یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، علی، منعکس شده است. در پست اخیر علی در X، اشاره قابل توجهی به a “صلیب مرگ” در نمودار 12 ساعته بیت کوین دیده می شود، جایی که میانگین متحرک کوتاه مدت به زیر همتای بلندمدت می رسد که به طور سنتی یک سیگنال نزولی است.

علاوه بر این، اندیکاتور متوالی Tom Demark (TD) به تغییر قیمت بالقوه پس از یک روند ثابت اشاره می کند و لایه دیگری از پیچیدگی را به استراتژی معاملاتی بیت کوین اضافه می کند.

علی‌رغم این شاخص‌های بالقوه نزولی، داده‌های روی زنجیره از Santiment روند جالبی را نشان می‌دهد: بیت‌کوین نهنگ ها دارایی های خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند و اکنون 25.16 درصد از کل عرضه را در اختیار دارند.

این انباشتگی نشان می‌دهد که اگرچه احساسات خرده‌فروشی ممکن است نزولی باشد، سرمایه‌گذاران در مقیاس بزرگ این افت را به‌عنوان فرصت‌های خرید می‌بینند که به طور بالقوه برای یک روند صعودی آینده آماده می‌شوند.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر