ویتالیک بوترین می گوید: «من با ممنوعیت اثبات کلمه مخالفم

  • Vitalik Buterin تفسیری در مورد ممنوعیت PoW ارائه می دهد.
  • این پست بر تأثیر دولت بر روی کدهایی که می توان نوشت متمرکز شد.
  • در اخبار مرتبط، قیمت ETH در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است.

یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH)، ویتالیک بوترین، اخیراً نظری را در مورد یک پست توییتر توسط کاربر دیگری ارائه کرده است.

این پست توسط یک کاربر توییتر با دستگیره @brucefenton منتشر شد که گفت: “هیچ دولتی حق ندارد به شما بگوید چه نرم افزاری را اجرا کنید.” وی افزود: رمز گفتار است.

بوترین بازتوییت کرد و با این پست موافقت کرد. او اضافه کرد که در درجه اول به تلاش‌های سیاست‌گذاران در سراسر جهان برای ممنوع کردن شبکه‌های بلاک چین اثبات کار (PoW) اشاره می‌کند.

بوترین در پست توییتری خود اعلام کرد که «انتخاب و انتخاب برنامه‌های کاربردی خاص توسط دولت ایده بدی است.»

به جای ممنوعیت، بوترین راه حلی را پیشنهاد کرد و این پست را با گفتن اینکه بهتر است «فقط قیمت‌گذاری کربن اعمال شود و برخی از درآمدها برای جبران خسارت کاربران کم‌درآمد استفاده شود» به پایان رسید.

در اخبار مرتبط، قیمت اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته بیش از 1.4 درصد افزایش داشته است. بر اساس گزارش CoinMarketCap، این همچنین عملکرد قیمت هفتگی اتریوم را به سمت سبز سوق داده است زیرا اتریوم اکنون نیز در هفت روز گذشته 0.66 درصد افزایش یافته است.

ETH از نظر ارزش بازار در رتبه دوم قرار دارد و کمتر از بیت کوین (BTC) است و در حال حاضر دارای قیمت 1791.14 دلار و ارزش کل بازار 217 میلیارد دلار است.

در آخر هفته، حجم معاملات 24 ساعته اتریوم در 24 ساعت گذشته 43.42 درصد کاهش یافته است. این حجم معاملات روزانه را به 8,134,612,201 دلار می رساند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر