ویزا باید “ترس” باشد: آزمایشگاه لایتنینگ 70 میلیون دلار برای افزودن استیبل کوین جمع آوری می کند

این شرکت پروتکل جدیدی به نام تارو ساخته است تا امکان ارسال و دریافت استیبل کوین ها در شبکه لایتنینگ بیت کوین را فراهم کند.

شرکت نرم‌افزاری بیت‌کوین لایتنینگ لبز یک دور سرمایه‌گذاری بزرگ را تضمین کرده است که به آن امکان می‌دهد شبکه لایتنینگ را برای تراکنش‌های سریع‌تر، ارزان‌تر بیت‌کوین و استیبل کوین توسعه دهد.

دور سرمایه گذاری 70 میلیون دلاری سری B توسط Valor Equity Partners، با مشارکت Baillie Gifford، Goldcrest Capital و چندین سرمایه گذار فرشته دیگر رهبری شد. آزمایشگاه لایتنینگ ویژگی‌ها و نرم‌افزارهای اضافی را برای آن ایجاد می‌کند شبکه رعد و برق (LN)، راه حل تراکنش لایه دو بیت کوین.

منابع مالی به یک پروتکل جدید به نام Taro هدایت می شود که به استیبل کوین ها امکان می دهد با استفاده از LN منتقل شوند. گزارش ها. آزمایشگاه لایتنینگ استیبل کوین صادر نمی کند، اما زیرساخت به آنها اجازه می دهد تا از طریق شبکه ارسال شوند.

تراکنش های استیبل کوین با این امکان پذیر شد ارتقا بیت کوین Taproot در نوامبر 2021، که همچنین قابلیت های قرارداد هوشمند را معرفی کرد.

این شرکت معتقد است که تارو امکان پذیرش بیشتر بیت کوین را فراهم می کند زیرا به طور بالقوه به افراد بدون بانک در کشورهای در حال توسعه امکان می دهد با استفاده از استیبل کوین پول ارسال کنند.

الیزابت استارک، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران لایتنینگ لبز، در گفتگو با فوربس، گفت: «این واقعاً قابل توجه است زیرا پتانسیل اینجاست که تمام ارزهای دنیا از طریق بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ عبور کنند.» او در گفتگو با Tech Crunch افزود:

“اگر من جای ویزا بودم، می‌ترسیدم، زیرا افراد زیادی در آنجا هستند که تلفن همراه دارند، اما اکنون نیازی به استفاده از سیستم سنتی ندارند.”

لایتنینگ لبز در سپتامبر 10 میلیون دلار از سری A خود جمع آوری کرد که پس از یک دور اولیه 2.5 میلیون دلاری در سال 2018 بود.

LN در حال حاضر به طور گسترده در السالوادور استفاده می شود، اولین کشوری که بیت کوین را مناقصه قانونی قانونی کرد. همچنین در پلتفرم پرداخت Strike و ابزار انعام در توییتر وارد عمل شده است. وثیقه فعلی شبکه 3693 بیت کوین به ارزش حدود 167 میلیون دلار است که 5.8 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است. آمار.

مربوط: شرکت لایتنینگ شبکه برای اولین بار در فهرست عمومی، پلتفرم قابل دسترس جدیدی را راه اندازی کرد

استیبل کوین ها اکنون بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم ارز دیجیتال هستند و به آرامی توسط تنظیم کننده های جهانی پذیرفته می شوند. آخرین موردی که به دارایی های فیات میخکوب شده چراغ سبز نشان می دهد، وزارت اقتصاد و دارایی بریتانیا است که قصد دارد چارچوب نظارتی موجود را تنظیم کند. استیبل کوین ها را ترکیب کنید به عنوان روش پرداخت

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس