ویزا کارت کریپتو.com یک برنامه پاداش افزایش یافته با Cardlytics دریافت می کند

  • دارندگان کارت ویزا کریپتو.com اکنون می‌توانند علاوه بر برنامه جذاب آن، پاداش‌های بازگشت نقدی بیشتری دریافت کنند.
  • این نتیجه همکاری جدید کریپتو.com با Cardlytics است.
  • Cardlytics یک سیستم پاداش بازپرداخت نقدی است که با برندهای خرده فروشی مانند آدیداس، Shake Shack، H&M و غیره همکاری می کند.

در 30 مارس، کریپتو.com ویزا کارت شروع به ارائه پاداش های اضافی از طریق همکاری جدید کرد Cardlytics. دومی یک پلت فرم پاداش بازگشت نقدی است که صدها شریک خرده فروشی و مارک دارد. در نتیجه، دارندگان کارت به جوایزی در خرده فروشان برتر مانند H&M، Adidas، Costco، Office Depot، Shake Shack و Sam’s Club دسترسی خواهند داشت.

دارندگان ویزا کارت کریپتو.com در ایالات متحده می توانند تا 10٪ پاداش در کنار جوایز ویزا کارت کریپتو.com موجود خود دریافت کنند. علاوه بر این، تمام دارندگان کارت مستقر در ایالات متحده به طور خودکار در برنامه ثبت نام می شوند.

جو آنزورس، معاون ارشد و مدیر کل آمریکای شمالی کریپتو.com گفت که کارت‌های ویزا کریپتو.com در حال حاضر جذاب‌ترین پاداش‌های بازگشت نقدی را در بازار ارائه می‌کنند. Anzures گفت: «افزودن جوایز مبتنی بر Cardlytics در بالای آن، مزایایی را برای کاربران ما افزایش می‌دهد.

ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با کمک به کاربران خود ارزش ارز دیجیتال خود را برای پرداخت ها بازگشایی کنند و هر زمان که از کارت خود استفاده می کنند، در ارزهای دیجیتال جوایزی کسب کنند.

در همین حال، فارل هودزیک، معاون اجرایی Cardlytics، مؤسسات مالی، هیجان شرکت را در همکاری با کریپتو.com برای ارائه پاداش‌های معنادار برای مصرف‌کنندگان به اشتراک گذاشت. Hudzik افزود: «این یک حوزه مهم رشد است زیرا مشتریان بیشتری با ارزهای دیجیتال درگیر می شوند و ما از اینکه بخشی از این بازار در حال ظهور هستیم، هیجان زده هستیم.

سیستم پاداش جدید برای دارندگان کارت ویزا کریپتو.com ایالات متحده در دسترس است. برای باز کردن قفل پاداش های جدید نیازی به ثبت نام یا اقدام اضافی نیست. در عوض، دارندگان کارت ویزا کریپتو.com می‌توانند به سادگی از کارت‌های خود هنگام کاوش آنلاین یا پیشنهادات نزدیک در برنامه کریپتو.com استفاده کنند. این اقدامات در استفاده از ارز دیجیتال در زندگی روزمره پیشگام خواهد بود و در عین حال به دارندگان کارت وفادار پاداش می دهد.

در یک مطالعه اخیر توسط کریپتو.com و WorldPay از FIS، نتایج بیان کرد که 75 درصد از مشتریان کریپتو.com مایل به خرید کالا و خدمات با استفاده از آن هستند. ارز دیجیتال.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر