پذیرش جهانی بیت کوین تا سال 2030 به 10 درصد می رسد: گزارش Blockware

Blockware Intelligence می‌گوید بیت‌کوین، مانند اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، از «اثرات شبکه» سود می‌برد، که در آن پذیرش بیشتر ارزش و انگیزه بیشتری برای جذب بیشتر ایجاد می‌کند.

پذیرش بیت کوین (بیت کوین) می‌تواند سریع‌تر از پذیرش فناوری‌های مخرب گذشته مانند خودروها و نیروی برق اتفاق بیفتد، با توجه به گزارش جدیدی که احتمالاً تا سال 2030 به 10 درصد افزایش خواهد یافت.

در 8 ژوئن گزارشBlockware Intelligence گفت که با بررسی منحنی های پذیرش تاریخی برای 9 فناوری مخرب گذشته، از جمله خودرو، برق، تلفن های هوشمند، اینترنت و رسانه های اجتماعی، همراه با نرخ رشد پذیرش بیت کوین از سال 2009، به این پیش بینی رسیده است.

تمام فناوری‌های مخرب از یک الگوی منحنی S نمایی مشابه پیروی می‌کنند، اما […] فناوری های جدید مبتنی بر شبکه بسیار سریعتر از آنچه بازار انتظار دارد به کار گرفته می شود.

با استفاده از میانگین و میانگین وزنی منحنی های پذیرش فناوری تاریخی و همچنین نرخ رشد پذیرش بیت کوین، این گزارش توانست به پیش بینی خود برسد.

بر اساس معیاری به نام جمع تجمعی رشد موجودیت‌های خالص و پیش‌بینی بیت‌کوین «CAGR 60 درصدی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که پذیرش جهانی بیت‌کوین در سال 2030 به بیش از 10 درصد خواهد رسید».

Blockware Intelligence بازوی تحقیقاتی Blockware Solutions، یک شرکت استخراج بیت کوین و زیرساخت بلاک چین است، بنابراین ممکن است انتظار داشته باشید که در پذیرش آن صعودی باشد.

واحد اطلاعات گفت که انتظار دارد پذیرش بیت کوین سریعتر از بسیاری از فناوری های مخرب دیگر به اشباع برسد مشوق های پولی مستقیم برای اتخاذ، محیط کلان فعلی، و به دلیل اینکه رشد پذیرش توسط اینترنت تسریع خواهد شد.

این گزارش می‌گوید: «از دیدگاه مصرف‌کننده، فناوری‌های گذشته انگیزه‌های مربوط به راحتی/بازدهی برای استفاده از آن‌ها داشتند: استفاده از اتومبیل‌ها به شما امکان می‌داد از کنار اسب و کالسکه بزرگ‌نمایی کنید، استفاده از تلفن همراه به شما این امکان را می‌داد که بدون اتصال به تلفن ثابت تماس برقرار کنید». توضیح می دهد.

با استفاده از بیت کوین، پذیرش مستقیم با انگیزه مالی، یک نظریه بازی ایجاد می کند که در آن بهترین پاسخ همه، پذیرش بیت کوین است.

بیت کوین، مانند اینترنت، تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی نیز از مزایای بیشتری برای افراد برخوردار است فناوری را اتخاذ کنید، که به “اثر شبکه” معروف است.

در این مورد اگر شما تنها کاربر توییتر بودید آیا ارزشی داشت؟ نمی خواهد. کاربران بیشتر این فناوری‌ها را ارزشمندتر می‌کنند.»

مربوط: 75 درصد از خرده فروشان به پرداخت های ارز دیجیتال ظرف 24 ماه چشم دوخته اند: دیلویت

با این حال، نویسندگان گزارش Blockware تاکید کردند که مدل مورد استفاده برای پیش‌بینی نرخ پذیرش فقط در این مرحله مفهومی است، و افزودند که این مدل نه به‌عنوان مشاوره سرمایه‌گذاری و نه ابزار معاملاتی کوتاه‌مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنان خواهد بود. تصفیه شده با این حال:

روند کلی روشن است. احتمال زیادی وجود دارد که پذیرش جهانی بیت کوین در آینده رشد قابل توجهی داشته باشد بنابراین قیمت خواهد شد

این گزارش و مدل توسط چندین سرمایه گذار و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، از جمله مدیران Ark Invest، Arcane Assets، AMDAX Asset Management و M31 Capital بررسی شد.

پذیرش ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر به سرعت در حال رشد بوده است. بر اساس داده‌های TripleA، درگاه پرداخت جهانی ارزهای دیجیتال، در سال 2021، نرخ مالکیت جهانی کریپتو با بیش از 300 میلیون کاربر کریپتو در سراسر جهان به طور متوسط ​​به 3.9٪ رسید.

پلتفرم داده بلاک چین، Chainanalysis سال گذشته نشان داد که پذیرش جهانی بیت کوین و ارز دیجیتال از ژوئیه 2020 تا ژوئن 2021 به میزان 881 درصد افزایش یافته است. بر اساس این بررسی، ویتنام دارای بالاترین پذیرش ارزهای دیجیتال است که 154 کشور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و پس از آن هند و پاکستان در رتبه های بعدی قرار دارند.

در ماه آوریل، نظرسنجی انجام شده توسط صرافی ارزهای دیجیتال Gemini نشان داد که پذیرش کریپتو در سال 2021 در کشورهایی مانند هند، برزیل و هنگ کنگ به شدت افزایش یافت زیرا بیش از نیمی از پاسخ دهندگان از 20 کشور آن که در نظرسنجی شرکت کردند اظهار داشتند که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را در سال 2021 آغاز کرده اند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس