پذیرش کریپتو در ایالات متحده با وجود ترس از تورم جهانی همچنان بالاست

گزارش جدید DappRadar بینش گسترده ای را در مورد عملکرد فضای ارز دیجیتال و Web3 در سه ماهه اول سال 2022 ارائه می دهد.

یک گزارش تحلیلی کمی که توسط DappRadar منتشر شده است، تعدادی از شاخص های بازار رفتاری آشکار را برای پذیرش جهانی دارایی های دیجیتال معرفی کرده است.

داده های بلاک چین احساسات مثبتی را برای بخش های وب 3 و متاورس، به ویژه در ایالات متحده، افزایش ارتجاعی علاقه ارزهای ارز دیجیتال شده در سرتاسر اوکراین و روسیه پس از شروع درگیری، به علاوه چگونگی افزایش مستند قیمت گاز در سراسر اروپا نشان می دهد. بر معیارهای تورمی تأثیر می گذارد.

آمار نمودار میله ای همبستگی بالایی را بین پویایی اقتصادی نامطلوب مشاهده شده در زمان کاهش قیمت ارز و علاقه به تعامل با ارزهای رمزپایه گزارش می کند – داده ها نشان می دهد که دومی می تواند به عنوان پوشش سرمایه گذاری عمل کند.

کاهش تورم 217.65 درصدی رئال برزیل (BRL) در برابر دلار آمریکا در دهه گذشته، عاملی تأثیرگذار برای 45 درصد از شرکت‌کنندگان گزارش شده است که تصدیق می‌کنند یک دارایی دیجیتال را در سال آینده خریداری کنند. به طور مشابه، هند به دنبال کاهش 58.58 درصدی ارز اصلی خود، روپیه (INR) شاهد افزایش 40 درصدی بهره کریپتو بود.

در دسته بندی با عنوان «کشورهای دارای بالاترین شاخص های رسانه های اجتماعی برای Web3 Metaverse»، ایالات متحده با امتیاز 2.2 بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد و اندونزی و هند به ترتیب با 1.4 و 0.6 در رتبه های بعدی قرار گرفتند. بریتانیا با 0.3 در رتبه هفتم قرار گرفت.

بسیاری از پلتفرم های پیشرو متاورس مانند Decentraland، The Sandbox، Somnium Space و Roblox بخش بزرگی از پایگاه کاربران خود را از ایالات متحده جذب کرده اند.

غول های مد مانند Gucci، Dolce و Burberry کلکسیون های NFT را راه اندازی کرده اند، در حالی که نایک و آدیداس با برندهای برجسته Web3 همکاری می کنند. HSBC و JP Morgan غرفه های مجازی را در The Sandbox و Decentraland افتتاح خواهند کرد.

علیرغم رشد کل ارزش قفل شده (TVL) در بازار مالی غیرمتمرکز (DeFi) به کمتر از 200 میلیارد دلار در زمان نگارش مقاله، حجم معاملات از زمان ثبت سطح اوج در اواسط ژانویه به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.

به طور مشابه، این گزارش خاطرنشان کرد که “TVL صنعت در پشت موج اکوسیستم های کل نگر و سریع در Terra، Solana و Avalanche در حال بهبود است.”

مطالب مرتبط: DappRadar مدل کسب و کار را با توکن بومی به فروشگاه DApp می‌برد

شاخص اصلی این رشد تعداد توسعه دهندگانی است که به شبکه انتقال می یابند. همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، Terra رشد سالانه 313٪ را تجربه کرد، در حالی که Solana و NEAR به ترتیب 307٪ و 291٪ هجوم داشتند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس