پس از افزایش سرسام آور تعداد کیف پول های جدید ایجاد شده در شبکه، روند پذیرش Dogecoin بازار ارزهای دیجیتال را غافلگیر کرد. هفته گذشته، تولیدات جدید کیف پول در مرکز توجه قرار گرفت زیرا بیش از 890000 کیف پول جدید DOGE در یک هفته اضافه شد. این بار، یک جدید متریک Dogecoin در حال ورود به صحنه است.

آدرس های جدید Dogecoin غیر صفر به سرعت در حال افزایش هستند

در یک جدید گزارشپلتفرم ردیابی داده های زنجیره ای Santiment رشد سریع یک متریک Dogecoin و آن تعداد آدرس های جدید غیر صفر را شناسایی کرده است. این آدرس‌ها شامل آنهایی است که در هفته گذشته ایجاد شده‌اند و بیش از 0.001 DOGE را در موجودی خود نگه می‌دارند.

این گزارش نشان می دهد که این دسته از آدرس ها در عرض دو هفته بیش از 400000 جهش داشته اند. به طور خاص، 413800 کیف پول جدید در هفته گذشته اضافه شده است که موجودی DOGE بین 0.001 و 1 DOGE متغیر است. این باعث می شود آنها طبقه بندی مانده های غیر صفر را کسب کنند.

جالب توجه است که این افزایش سریع پذیرش در زمانی اتفاق افتاد که قیمت DOGE در حال تلاش برای حفظ در بازار بود. همانطور که Santiment در پست خود اشاره می کند، DOGE قیمت بیش از 23 درصد کاهش یافته است، در حالی که پذیرش شبکه در یک روند صعودی بوده است.

با این حال، این افزایش پذیرش تأثیر مثبتی بر قیمت DOGE ندارد و نشان می‌دهد که تقاضا در بین سرمایه‌گذاران وجود ندارد. به احتمال زیاد، این کیف پول‌های غیر صفر جدید توسط کاربران فعلی ایجاد شده‌اند که به دنبال استفاده از مزایای جدید معرفی شده و معامله آن هستند. استاندارد توکن DRC-20 در شبکه.

DOGE price fails to move with network growth | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

DOGE تحت فشار فروش بیشتری قرار می گیرد

قیمت Dogecoin ممکن است به مبارزات بیشتری در آینده نگاه کند زیرا فروش بیشتر در افق در حال ظهور است. Whale Alert، پلتفرمی که مبدا و مقصد تراکنش‌های بزرگ ارز دیجیتال را ردیابی می‌کند، دارد پرچم گذاری شده است یک تراکنش بزرگ DOGE که باعث ایجاد حدس و گمان در جامعه شده است.

بر اساس این گزارش، نهنگ در مجموع 100 میلیون سکه DOGE به ارزش بیش از 7.8 میلیون دلار به صرافی رابینهود فرستاد. مقصد معامله مهم است زیرا معمولاً وقتی سرمایه گذاران سکه ها را به صرافی های متمرکزی مانند Robinhood ارسال می کنند، احتمال فروش اهداف بیشتر است. در این مورد، فروش 7.8 میلیون دلاری می‌تواند فشار بیشتری را بر افرادی که در حال حاضر دچار مشکل هستند، وارد کند قیمت DOGE.

برای DOGE برای افزایش قیمت تا 0.2 دلار، باید یک کاتالیزور وجود داشته باشد، مانند ایلان ماسک که پرداخت Dogecoin برای X (توئیتر سابق) را اعلام کرد. اگر کل بازار کریپتو به عملکرد ضعیف خود ادامه دهد، پس قیمت DOGE می تواند قبل از بازگشت به 0.07 دلار کاهش یابد.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر