پرزیدنت بایدن از اقتصاددانان برای کرسی های فرمانداران فدرال رزرو و سارا بلوم راسکین به عنوان نایب رئیس برای نظارت انتخاب می کند.

به گفته رئیس جمهور ایالات متحده، این سه نامزد “تجربه، قضاوت و درستی را برای رهبری فدرال رزرو و کمک به بازسازی اقتصاد ما برای خانواده های کارگر دارند.”

کاخ سفید رسماً سارا بلوم راسکین، فرماندار سابق فدرال رزرو را به عنوان معاون نظارت فدرال رزرو و همچنین از اقتصاددانان لیزا کوک و فیلیپ جفرسون برای پر کردن دو کرسی خالی در هیئت رئیسه آن انتخاب کرده است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای روز جمعه گفت او کوک، مشاور اقتصادی دوران اوباما و عضو هیئت علمی دانشگاه ایالتی میشیگان، و همچنین جفرسون، اقتصاددان تحقیقاتی سابق فدرال رزرو را علاوه بر راسکین، برای عضویت در هیئت حکام معرفی کرده بود. جفرسون و کوک دو کرسی خالی گروه هفت فرماندار را خواهند گرفت و جروم پاول و لائل برینارد به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس نامزد خواهند شد.

به گفته رئیس جمهور ایالات متحده، این سه نامزد “تجربه، قضاوت و درستی را برای رهبری فدرال رزرو و کمک به بازسازی اقتصاد ما برای خانواده های کارگر دارند.” او به دهه‌ها تجربه جفرسون و کوک در کار بر روی مسائل اقتصادی اشاره کرد، در حالی که گفت راسکین “در میان واجد شرایط ترین نامزدهای تاریخ” برای معاونت نظارت است.

معاون نظارت، بر خلاف نایب رئیس هیئت حکام فدرال رزرو، نقش نسبتا جدیدی در سازمان دولتی است. راندال کوارلز اولین کسی بود که مدت کوتاهی قبل از استعفا به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فدرال رزرو از سال 2017 تا 2021 به مدت چهار دوره کامل از سال 2017 تا 2021 این سمت را داشت. طبق قانون اصلاحات داد-فرانک وال استریت و حمایت از مصرف کننده، گذشت در سال 2010، معاون نظارت “باید توصیه های سیاستی را برای هیئت مدیره در مورد نظارت و تنظیم شرکت های هلدینگ موسسه سپرده گذاری و سایر شرکت های مالی تحت نظارت هیئت مدیره تدوین کند و بر نظارت و تنظیم این گونه شرکت ها نظارت کند.”

بسیاری از مشاغل خالی در فدرال رزرو، نتیجه پایان دوره و استعفای اعضای هیئت مدیره، به رئیس جمهور بایدن این فرصت را داده است تا رهبری این آژانس را متزلزل کند. این هفته، انتخاب های او برای رئیس و نایب رئیس فدرال رزرو – جروم پاول و لائل برینارد – به ترتیب – در برابر کمیته بانکی سنا شهادت داد قبل از رای گیری در مجلس سنا اگر آنها بیش از 50 رای دریافت کنند، پاول، برینارد و راسکین تا سال 2026 به عنوان رهبری هیئت مدیره فدرال رزرو خدمت می کنند و کوک و جفرسون در دوره های 14 ساله خدمت می کنند.

مربوط: در حالی که جروم پاول می گوید فدرال رزرو به زودی گزارشی در مورد ارز دیجیتال منتشر خواهد کرد، قانونگذار ایالات متحده به قانون آتی ارزهای دیجیتال اشاره می کند.

تغییر قابل توجهی در رهبری برخی از تنظیم کننده های مالی برتر در ایالات متحده می تواند بر نحوه نگاه دولت به ارزهای دیجیتال و بلاک چین تأثیر بگذارد. هم کمیسیون بورس و اوراق بهادار و هم کمیسیون معاملات آتی کالا احتمالاً در سال 2022 شاهد تغییراتی خواهند بود. انتظار خروج کمیسران SEC الاد رویزمن در این ماه و آلیسون لی در ژوئن. علاوه بر این، پرزیدنت بایدن پیشنهاد نداده است که داون استامپ، کمیسر CFTC را قبل از پایان دوره او در آوریل، مجدداً نامزد معرفی کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس