پرندگان ماه با فروش 290 میلیون دلاری در چهار روز به رتبه اول NFT پرواز کردند

پس از فروش به قیمت 2.5 ETH در 16 آوریل، قیمت کف Moonbirds نیز به سرعت به 18.45 ETH افزایش یافت.

پروژه تازه راه‌اندازی شده بر اساس اتریوم Moonbirds NFT پس از فروش 290 میلیون دلاری تنها در چهار روز به صدر جدول‌های حجم تجارت صعود می‌کند.

در مجموع 10000 NFT آواتار جغد پیکسلی تولید شده توسط کامپیوتر وجود دارد که به سرعت در 16 آوریل با قیمت 2.5 اتر (ETH) به ازای هر NFT یا 7700 دلار به قیمت فعلی فروخته شد. قیمت کف (حداقل میانگین فروش) از آن زمان در بازارهای ثانویه افزایش یافته است، به طوری که OpenSea در حال حاضر مبلغ سنگین 18.45 ETH (56800 دلار) را نشان می دهد.

مطابق با داده ها از CryptoSlam، این پروژه بیش از 289.9 میلیون دلار فروش ثانویه ایجاد کرده است (شکل شامل فروش نعناع نیز می شود). این شکل پروژه را به عنوان پرفروش ترین مجموعه NFT در شاخص های هفت روزه و 30 روزه و رتبه دوم را در 24 ساعت گذشته قرار می دهد.

با نگاهی به نمودار 30 روزه، شکاف در حجم قابل توجه است، به طوری که فروش NFT Moonbirds 52 درصد بالاتر از رتبه دوم Azuki و حجم 189.3 میلیون دلاری آن و 76 درصد از BAYC با 164.6 میلیون دلار قرار دارد.

DappRadar نیز برجسته شده است که Moonbirds #7963 NFT نهمین فروش بزرگ کل مجموعه های NFT را در هفته گذشته با 135 ETH (410000 دلار) به دست آورد.

فروش برتر NFT در هفته گذشته: DappRadar

پروژه Moonbirds با راه‌اندازی NFT‌های متمرکز بر ابزار که به دارندگان اجازه دسترسی به یک اکوسیستم خصوصی و باشگاه عضویت

طبق نقشه راه این پروژه، مزایای هدلر شامل دسترسی اولویت‌دار به تخفیف‌های آینده، باشگاه عضویت، کالا و دسترسی زودهنگام به برنامه‌های آینده است. پلت فرم متاورس با نام “پروژه بلندبالا”.

مجموعه NFT Moonbirds بود تاسیس شد توسط PROOF Collective، که روی چندین پروژه NFT کار می کند و همچنین به عنوان یک باشگاه اجتماعی انحصاری برای 1000 دارنده NFT های جمعی PROOF عمل می کند. کارت‌های عضویت کلکسیونی در زمان نگارش این مقاله، قیمتی چشمگیر 91 ETH (278800 دلار) دارند.

به نظر می رسد پرتاب چشمگیر Moonbirds نتیجه سرمایه گذاران زیادی باشد پشتیبان اعضای موسس ProOF Collective که شامل کارآفرین فناوری و بنیانگذار Digg کوین رز به همراه سرمایه گذاران وب 3 جاستین مزل و رایان کارسون.

مربوط: نحوه دریافت تصاویر متاورس و NFT با وضوح بالا

یک گردآورنده NFT که در توییتر از «Cryptolocity» استفاده می‌کند، روز گذشته رز را برجسته کرد و خاطرنشان کرد که آنها از این پروژه به دلیل شهرت قوی او، ارتباطات در دنیای web2 و web3، همراه با پادکست متمرکز بر NFT خود حمایت کردند که «شامل برخی از زندگی‌ها است. -تغییر “آلفا” برای شنوندگانش.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس