پروتکل اقیانوس، هلیوم و Chainlink در حالی که قیمت بیت کوین تثبیت می شود، ماهانه افزایش قیمت دارند

به روز رسانی نقشه راه و پروتکل چند مورد از عواملی است که باعث افزایش یک ماهه در LINK، OCEAN و HNT می شود.

حرکت مثبت قیمت در طول بازارهای خرسی در درجه اول قابل توجه هستند زیرا می توانند به شناسایی پروژه هایی که شانس خوبی برای بقا تا چرخه گاوی بعدی دارند کمک کنند.

به طور کلی، قیمت در ماه ژوئن برای اکثریت بازار کریپتو راکد بوده است، زیرا معامله گران در مورد بیت کوین عصبی هستند.بیت کوین) نوسان در اطراف سطح حمایت 30,000 دلار است، اما چند عملکرد قوی وجود داشته است.

نمودار 4 ساعته LINK/USDT در مقابل HNT/USDT در مقابل OCEAN/USDT. منبع: TradingView

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که سه مورد از بزرگترین سودآوران در ماه ژوئن Chainlink (LINK)، پروتکل اقیانوس (OCEAN) و هلیوم (HNT) بوده اند.

Chainlink به معرفی staking می پردازد

پروتکل Chainlink به طور گسترده پذیرفته شده است شبکه اوراکل در اکوسیستم کریپتوکارنسی که به زنجیره‌های بلوکی اجازه می‌دهد به طور ایمن با داده‌های خارجی برای عملکرد صحیح قراردادهای هوشمند تعامل داشته باشند.

اوایل این هفته، این پروژه برای اولین بار یک نقشه راه را نشان داد و نشان داد که LINK staking به زودی راه اندازی خواهد شد. سیستم هشدار NewsQuakes™ از Cointelegraph Markets Pro قبل از افزایش اخیر قیمت، موفق شد اعلامیه سهام LINK را در 7 ژوئن ثبت کند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت لینک. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، به دنبال هشدار NewsQuakes™ برای LINK که در ظهر روز 7 ژوئن ثبت شد، قیمت LINK طی دو روز آینده 29.55 درصد افزایش یافت.

پروتکل Ocean NFT های داده را معرفی می کند

توکن OCEAN بومی Ocean Protocol نیز عملکرد خوبی در این هفته داشت و داده های بدست آمده از آن Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از زمان رسیدن به پایین ترین سطح 0.1965 دلار در 3 ژوئن، قیمت OCEAN با افزایش 64.53 درصدی به 0.3233 دلار در روز 9 ژوئن رسیده است.

نمودار 4 ساعته OCEAN/USDT. منبع: TradingView

افزایش قیمت OCEAN پس از انتشار بازار داده Ocean ONDA v4 است که اولین NFT های داده را منتشر کرد که می توانند برای مدل کردن حق چاپ یا مجوز انحصاری یک دارایی داده استفاده شوند.

همراه با معرفی NFTS داده، این پروتکل چارچوب داده Ocean را نیز معرفی کرده است که دارندگان توکن را قادر می‌سازد توکن‌های OCEAN خود را به اشتراک بگذارند و تا ۱۲۵ درصد APY کسب کنند.

مربوط: Chainlink Keepers و VRF را به بلاک چین Avalanche می آورد

دارندگان هلیوم به حمایت از شبکه های جدید رأی می دهند

پروتکل هلیوم یک پروژه متمرکز بر اینترنت اشیا 5G است که از دستگاه های بی سیم کم مصرف برای برقراری ارتباط با یکدیگر و ارسال داده در سراسر شبکه گره های خود پشتیبانی می کند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از زمان رسیدن به پایین ترین سطح 6.35 دلاری در 29 می، قیمت HNT با 79.14 درصد افزایش به بالاترین قیمت روزانه 12.28 دلار در 9 ژوئن رسیده است، زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن با 249 درصد افزایش به 126.7 میلیون دلار رسیده است.

نمودار 4 ساعته HNT/USDT. منبع: TradingView

شکست HNT زمانی رخ داد که جامعه هلیوم به HIP-51 رای داد، پیشنهادی که ساختارهای اقتصادی و فنی مورد نیاز برای مقیاس‌بندی شبکه هلیوم برای پشتیبانی از کاربران جدید، دستگاه‌ها و انواع مختلف شبکه‌ها از جمله سلولی، VPN، WiFi و LPWAN را پوشش می‌دهد.

رأی دهندگان در نهایت این پیشنهاد را در 8 ژوئن تأیید کردند و 96.94 درصد از رأی دهندگان انتقال به هلیوم را به «شبکه شبکه ها» تأیید کردند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس