• شبکه سلسیوس در اسناد ورشکستگی خود گفت که رشد سریعی که تجربه کرد موفقیت آن را خراب کرد.
  • FUD برداشت بیش از 1 میلیارد دلار از پلتفرم را طی پنج روز در می 2022 تسریع کرد.
  • با این وجود، هیچ گونه اقدام قانونی علیه شرکت یا اموال آن تا تاریخ دادخواست ارائه نشده است.

دنباله گزارش قبلی که درجه سانتیگراد طبق فصل 11 قانون ورشکستگی ایالات متحده درخواست های داوطلبانه ای را برای تسکین دادخواست ارائه کرده بود، بدهکار اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در پشت صحنه رخ داده است ارائه کرده است.

اولاً، سلسیوس اذعان کرد که شرکت خیلی سریع رشد کرد و سرمایه‌های بیشتری از آنچه پیش‌بینی می‌شد جذب کرد. این منجر به تصمیمات مدیریتی کوته بینانه ای شد که عملیات تجاری آن را با مشکل مواجه کرد. در چشم انداز، وام دهنده کریپتو از 50 میلیون دلار سپرده در سال 2018 به میزان 20000 درصد در سه سال رشد کرد.

در این اعتراف آمده است:

موفقیت اولیه سلسیوس بدون سکسکه نبود. میزان دارایی‌های دیجیتال در پلتفرم شرکت سریع‌تر از آنچه شرکت آماده استقرار بود، رشد کرد. در نتیجه، شرکت تصمیمات ضعیفی را برای استقرار دارایی‌ها اتخاذ کرد. برخی از این فعالیت‌های استقرار زمان بر بود و شرکت را با بدهی‌های نامتناسب مواجه کرد.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که در حالی که آنها سعی داشتند وضعیت را مدیریت کنند، توجه منفی رسانه ها به دنبال آن افزایش یافت ترا لونا فروپاشی به زخم آنها نمک اضافه کرد. داستان های نادرست و گمراه کننده باعث شد کاربران نسبت به پلتفرم سلسیوس محتاط شوند. آنها به برداشت سریع بیش از 1 میلیارد دلار از پلتفرم در طی پنج روز در می 2022 کمک کردند، زمانی که بی اعتمادی به ارز دیجیتال در بالاترین حد خود قرار داشت

به همین ترتیب، ارزش توکن بومی آن، CEL، کاهش یافت که منجر به کاهش دارایی‌ها در ترازنامه سلسیوس شد.

در اواسط ژوئن، مقدار دارایی‌های نقدی شرکت و ارزش دلاری همه دارایی‌های باقی‌مانده به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته بود که درجه سلسیوس توانایی ادامه قرض‌گیری استیبل کوین‌ها را از دست داد و حجم دارایی‌های ارز دیجیتال لازم برای مطابقت با بدهی‌های ارز دیجیتال را بارگیری کرد.

از طرف دیگر، در نمایشگاه J، هیچ اقدامی در انتظار یا تهدید علیه شرکت یا دارایی های آن از تاریخ دادخواست نیست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر