سولانا

Nekoverse، پلتفرم نوظهور بازی‌های بلاک چین چند نفره، راه‌اندازی پیشنهاد مشارکت اولیه در جامعه (ICCO) را برای اعضای جامعه خود اعلام کرد. به عنوان اولین در نوع خود، این ICCO به طور منحصر به فردی طراحی شده است تا به جامعه ای که در این پلتفرم مشارکت می کند، سود برساند و پاداش دهد.

در سال 2021، رشد بازی های مبتنی بر بلاک چین به ما گوشه ای از دستاوردهای این صنعت در آینده نزدیک داد. با گنجاندن NFT ها در هسته بازی و تبدیل شدن بازی برای کسب درآمد به یک هنجار جدید، بازی جهانی به سمت بعد جدیدی هدایت می شود که می تواند یک تغییر پارادایم در صنعت ایجاد کند. در این زمینه، Nekoverse یک پلتفرم بازی بلاک چین جدید است که به گونه‌ای ساخته شده است که هم برای علاقه‌مندان به کریپتو و هم برای گیمرها مجذوب کننده باشد، در حالی که فعالانه به آن‌ها اجازه می‌دهد از بازی و پیشرفت خود کسب درآمد کنند.

ICCO که امروز اعلام شد، اولین گام مهم این پلتفرم در این مسیر است که یک مدل نمادین منصفانه و مربعی را به اعضای جامعه مشارکت‌کننده ارائه می‌کند. این شامل چهار مفهوم اصلی است که در آن همه مشارکت کنندگان مختلف برای مشارکت خود مزایای پولی واقعی کسب می کنند. اولین مورد از این مفاهیم اصلی، سیستم مشارکت برای کسب درآمد است و همانطور که از نام آن پیداست، به اعضای جامعه کمک می کند که در توسعه Nekoverse مشارکت دارند، و به آنها پاداش های پولی واقعی برای مشارکت هایشان می دهد.

دوم مفهوم شبه توکن است که به اعضایی که در سرور Discord پلتفرم مشارکت می کنند، پاداش می دهد. آنها رمز شبه Anima Spirit Fragment ($ASF) را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد و این توکن در نهایت می تواند از طریق مدل ICCO به توکن بومی Anima Spirit Gem ($ASG) تبدیل شود. مفهوم سوم این مدل جدید ICCO Token On-chain است که Nekoverse از طریق آن توکن داخلی و رسمی درون بازی $ASG را در جامعه خود توزیع می کند. این توکن را می توان به عنوان یک وسیله مبادله در Nekoverse استفاده کرد و همچنین می تواند در CEX و DEX معامله شود.

و در نهایت، Nekoverse از طریق آخرین مفهوم مکانیک تبدیل بین شبه توکن و توکن روی زنجیره، راهی را برای کاربران فراهم می‌کند تا توکن‌های ASF خود را به توکن‌های ASG تبدیل کنند. برای واجد شرایط بودن برای این کار، لازم است که یک Nekonomer باشد، یعنی حداقل 1 Neko NFT داشته باشد، و یک عضو تایید شده از سرور Discord باشد.

این ICCO اولین مدل توکن در نوع خود در صنعت DeFi است که به درستی ارزش یک جامعه را برای توزیع مجدد آن به همان جامعه جلب می کند. به دنبال این ICCO، Nekoverse یک پیشنهاد NFT در دست کار دارد و قصد دارد به فعالیت های توسعه ای خود به طور کامل ادامه دهد.

یک گیم پلی جذاب با جوایز غنی

با فناوری بلاک چین که صنعت بازی جهانی را بازتعریف می کند، پروژه های بازی زیادی در چند سال گذشته ظهور کرده اند. Nekoverse خود را از اکثر این پروژه‌ها متمایز می‌کند و نه تنها یک مدل ساده بازی برای کسب درآمد ارائه می‌کند، بلکه یک تجربه بازی حماسی برای همراهی با آن ارائه می‌کند. این بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره عظیم (MMORPG) توسط گروهی از گیمرها برای گیمرها ساخته شده است و بر روی بلاک چین Solana قرار گرفته است و سرعت، مقیاس پذیری و امنیت بی نظیر را تضمین می کند.

در بازی، بازیکنان آزاد خواهند بود تا مسیرهای خود را دنبال کنند، در این دنیای مجازی عظیم که توسط سه خدای افسانه ای اداره می شود، دیگران را کشف کنند، کاوش کنند و با آنها تعامل داشته باشند. با این حال، برای ورود به Nekoverse، بازیکنان باید یک Neko NFT داشته باشند که به عنوان شخصیت آنها در جهان عمل می کند. Nekoverse یک اقتصاد درون بازی جامع را به بازیکنان خود ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد با شرکت در نبردهای PvP و PvE مزایای پولی کسب کنند. گیمرها می‌توانند برای برداشت منابع و باز کردن موارد کمیاب، حرفه خود را در Nekoverse انتخاب کنند.

ماهیت جامعه محور این پلتفرم به اعضای جامعه اجازه می دهد تا Nekoverse را مدیریت و اداره کنند و آنها نه تنها منابع بازی، بلکه روایت و توسعه بازی را نیز کنترل می کنند.

از آنجایی که بازی بلاک چین در آستانه پذیرش انبوه است، یک پلتفرم بازی کاملاً غیرمتمرکز مانند Nekoverse می‌تواند صنعت را در مسیر درست سوق دهد و موج بعدی کاربران را به ارمغان بیاورد.

دستور العمل برای موفقیت

برای اینکه فناوری بلاک چین به مرکز بازی جدید تبدیل شود، نیاز مبرمی به پلتفرم‌های بازی قانع‌کننده در چارچوب غیرمتمرکز وجود دارد که رقیب و جایگزین تجربیات بازی ارائه شده در پلتفرم‌های متمرکز می‌شوند. به این ترتیب، Nekoverse با دنیای بازی جذاب خود در موقعیتی است که هم برای مبتدیان و هم برای گیمرهای کهنه کار جذاب است. این، هنگامی که با یک مدل ICCO ترکیب می‌شود که نسبتاً به نفع همه کاربران این پلتفرم است، نشان می‌دهد که Nekoverse بر دستور العمل موفقیت تسلط داشته است و می‌تواند بخش مهمی از قلمرو بازی‌های بلاک چین باشد.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاDeFi NFTs Solana

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر