پروژه های مبتنی بر خوش بینی شایعات مربوط به airdrop را افزایش می دهند

Optimism خاطرنشان کرد: “ما به پایان یک فصل و آغاز فصل بعدی نزدیک می شویم – فصلی که توسط مالکیت و حاکمیت جامعه هدایت می شود.”

قیمت توکن‌های بومی پروژه‌های متعددی که از راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ اتریوم Optimism استفاده می‌کنند، در میان شایعاتی مبنی بر اینکه این شبکه به‌زودی یک توکن راه‌اندازی می‌کند و آن را به جامعه ارسال می‌کند، حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

Optimism یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 است که از مجموعه های Optimistic برای پردازش حجم بالایی از تراکنش های خارج از بلاک چین اتریوم استفاده می کند. این پروژه نشان می دهد که می تواند قراردادهای هوشمند را 5 تا 500 برابر ارزان تر از لایه 1 اتریوم اجرا کند.

طبق گفته DeFiLlama، این پلتفرم در حال حاضر 496.47 میلیون دلار ارزش کل قفل شده (TVL) از 30 پروژه مختلف دارد که از آن برای مقیاس بندی استفاده می کنند. مانند Synthetix (SNX)، UniSwap (UNI)، استارگیت فاینانس (STG) و پروتکل دائمی به نام چند.

شایعات توزیع احتمالی توکن برای کاربران پروژه های مرتبط، اوایل امروز پس از Optimism در توییتر شروع به چرخش کرد. منتشر شده یک پست وبلاگی با عنوان “فصل جدید” که عملکرد پروژه را از زمان راه اندازی آن در اوایل سال گذشته خلاصه می کند، همراه با طرح های پیش رو آن.

این تیم نقاط عطف قابل توجهی را در 12 ماه گذشته از جمله 17.4 میلیارد دلار حجم تراکنش، 24.5 میلیون دلار درآمد و پس انداز برجسته کرده است. 1.1 میلیارد دلار هزینه گاز.

در حالی که Optimism مستقیماً چیزی در مورد راه اندازی یا انتشار یک توکن بومی بیان نکرد، ناظران آخرین بخش پست را برجسته کردند که مرحله جدیدی از توسعه را که توسط جامعه هدایت می شود را مشخص می کند:

“شبکه با جهش و مرز رشد کرده است و روز به روز بهتر می شود. کودک ما راه رفتن را یاد گرفته است و تقریباً زمان دویدن فرا رسیده است. ما در حال نزدیک شدن به پایان یک فصل و آغاز فصل بعدی هستیم – فصلی که توسط مالکیت و حاکمیت جامعه هدایت می شود.

در اظهار نظر در مورد عبارت پست، خود “شکارچی دراپ هوایی” “OlimpioCrypto” را توصیف کرد. پیشنهادی به 7164 دنبال کننده توییتر خود که SNX ممکن است نشانه ای باشد برای زیر نظر گرفتن ایردراپ های احتمالی، زیرا Synthetix اولین پروتکلی بود که با Optimism شروع به کار کرد.

تیم Optimism قبل از هر پروتکل دیگری شروع به کار با Synthetix کرد. دارندگان $SNX، ممکن است لذتی برای شما وجود داشته باشد. نگه داشتن توکن ها ممکن است بازی باشد،” آنها نوشتند.

حساب مشابهی در “defi_airdrops” همچنین به پروژه های محبوب دیگر در زمینه خوش بینی مانند پروتکل هاپ، لایرا فاینانس و پروتکل چند جمله ای اشاره کرد.

مربوط: ادغام اتریوم «چند ماه پس از» ژوئن: توسعه دهنده آنچه را که در جریان است روشن می کند

در حالی که همه توکن‌های مربوط به Optimism پمپاژ نمی‌شوند، در طول ۲۴ ساعت SNX، Lyra Finance (LYRA) و Synapse (SYN) همگی افزایش قابل‌توجهی در ارزش داشته‌اند.

طبق داده‌های Coingecko، SYN با 26.2 درصد افزایش به 3.37 دلار، SNX با 21.5 درصد افزایش به 6.18 دلار و LYRA با 18.4 درصد افزایش به 0.24 دلار رسیده است.

با نگاهی به DeFi Llama، Synthetix – که بزرگترین پلتفرم Optimism است – شاهد افزایش 13.4 درصدی TVL خود در 24 ساعت گذشته بوده و به حدود 203.3 میلیون دلار رسیده است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران ممکن است در انتظار اطلاعیه‌ای از سوی SNX برای سهام دادن عجله داشته باشند. خوش بینی.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس