این شرکت گفت که استاندارد توکن منبع باز قصد دارد یک آیتم فیزیکی را به یک توکن دیجیتال در بلاک چین اتریوم متصل کند.

پروژه NFT آزوکی Physical Backed Token را راه اندازی کرد


الهام گرفته از انیمه توکن غیرقابل تعویض (NFT) پروژه آزوکی یک توکن با پشتوانه فیزیکی (PBT) منتشر کرده است – یک استاندارد توکن منبع باز که یک آیتم فیزیکی را به یک توکن دیجیتالی متصل می کند. اتریوم بلاک چین

آزوکی در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت که اولین پیاده سازی PBT از تراشه BEAN استفاده می کند. یک تراشه ارز دیجیتال فیزیکی که یک ارز مهم نامتقارن را خود تولید می کند. ترکیب PBT و تراشه BEAN یک ویژگی را معرفی می کند که پروژه آن را “اسکن برای مالکیت” می نامد.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط تیم آزوکی:

اسکن تراشه با تلفن شما اجازه می دهد تا PBT برش داده شود یا به صورت دیجیتالی به کیف پول مالک منتقل شود. این به مالک فعلی یک کالای فیزیکی اجازه می‌دهد که مالک PBT نیز باشد، که به‌طور قابل‌تأیید آن مورد را احراز هویت می‌کند و آن مورد را به یک توکن دیجیتال در کیف پول مورد نظر خود متصل می‌کند.»

PBT قصد دارد احراز هویت غیرمتمرکز و ردیابی سلسله مالکیت کامل اقلام فیزیکی را فعال کند، همه کاملاً زنجیره ای و بدون سرور متمرکز، و آن را به یک احراز هویت غیرقابل اعتماد تبدیل می کند. به گفته آزوکی، هیچ نهادی حق منفرد برای احراز هویت یا تأیید مالکیت اقلام را نخواهد داشت. همه آزادند که در بالای این فناوری احراز هویت، تأیید، و تجربه ایجاد کنند.

آزوکی معتقد است که PBT ها استفاده از کالاهای فیزیکی را برای ایجاد تجربیات دیجیتال از این طریق باز می کنند و نسل جدیدی از داستان سرایی و تجربیات را ایجاد می کنند. طبق این پروژه، دارندگان می‌توانند مجموعه‌ای بسازند که هم دیجیتال و هم فیزیکی را به تصویر می‌کشد، اقلام تأیید شده را مبادله می‌کنند یا در تلاش‌های واقعی شرکت می‌کنند.

مطالب مرتبط: بنیانگذار آزوکی زیر آتش

اعلام PBT توسط آزوکی با واکنش‌های متفاوتی در توییتر کریپتو دریافت شد. همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تحت تأثیر قرار نگرفتند، برخی معتقد بودند که این فناوری لزوماً جدید نیست. کاربر توییتر @W3Meysam به اشتراک گذاشت:

از زمان انتشار خبر راه اندازی توکن با پشتوانه فیزیکی توسط آزوکی، این پروژه در رتبه بندی حجم معاملات 24 ساعته OpenSea رتبه اول را کسب کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر